  • Data: 2012-09-12 23:59:00
    Temat: Krzywe kolo w Mazdzie Demio 2002r
    Od: kazio101 <s...@k...ok> szukaj wiadomości tego autora

    Zle wykonano mi naprawe po wypadku. Nie chce opisywac calej sprawy ale
    po naprawie auto skrecalo w lewo i musialem ciagnac lekko kierownice w
    prawo aby jechac prosto. Zglosilem to i na wydruku podali mi ze jest
    pochylenie zero stopni. W innym warsztacie (po kilku miesiacach) gdy
    opowiedzialem o tym mechanik pokazal mi palcem ze kolo jest krzywo.
    Gorna czesc jest pochylona do srodka. Jest to dobrze widoczne z przodu
    gdy kola ustawione sa na wprost. Pojechalem kolejny raz z reklamacja i
    opisem od tamtego mechanika na pismie. Tym razem na wydruku pokazali mi
    pochylenie: -1stopien i 1 minuta. Reklamacji nie uwzgledniaja bo
    twierdza ze przeciez po naprawie bylo dobrze na wydruku!

    Mam tylko jedno pytanie do Was. Czy pochylenie o jeden stopien jest
    widoczne golym okiem? Chce podwazyc wiarygodonisc ich badan.