  • 1. Data: 2009-03-17 21:05:43
    Temat: Krótkie kody w Play - porażka :(
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    Witam serdecznie.
    Od kilku godzin zabawiam się z freshem play'a i dochodzę do wniosku, że
    krótkie kody w przypadku Play'a to totalna porażka - długie oczekiwanie itp.
    niemożliwość wykonania/sprawdzenia pewnych opcji za ich pośrednictwem itp.

    Proszę mi powiedzieć czy tylko ja jestem takim "szczęściarzem" u którego
    krótkie kody działają tak jak by wcale nie działały?

    Pozdrawiam.

  • 2. Data: 2009-03-18 10:24:04
    Temat: Re: Krótkie kody w Play - porażka :(
    Od: MaREK <m...@o...pl>

    Valdi.Pavlack pisze:
> [...]
    >
    > Proszę mi powiedzieć czy tylko ja jestem takim "szczęściarzem" u którego
    > krótkie kody działają tak jak by wcale nie działały?

    Chyba tak, bo ja odkąd pamiętam nie miałem z tym problemów.
    Play abonament firma.

    ps.
    a jakie kody nie działają?

    Pozdrawiam
    marek.

  • 3. Data: 2009-03-18 15:37:24
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "MaREK" news:gpqil0$ns2$1@nemesis.news.neostrada.pl

    > Chyba tak, bo ja odkąd pamiętam nie miałem z tym problemów.
    > Play abonament firma.
    > ps.
    > a jakie kody nie działają?

    Problem występował wczoraj w miejscu gdzie korzystałem z telefonu -
    informacja udzielona przez pracownika BOKu.
    Problem polegał na tym, że np. jak wklepałeś z klawiatury *110# otrzymywałeś
    komunikat, że serwis nie działa. Jeżeli udało ci się już do niego dostać nie
    mogłeś aktywować za jego pośrednictwem różnych opcji.

    Dzisiaj nie ma już żadnych problemów - wszystko śmiga tak jak w Plusie. Jest
    OK.

  • 4. Data: 2009-03-18 19:54:12
    Od: "Szop" <...@k...p>

    Sam niedawno miałem problemy z *111# i innymi opcjami.

  • 5. Data: 2009-03-18 21:04:15
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "Szop" news:gprn4f$3pr$1@atlantis.news.neostrada.pl

    > Sam niedawno miałem problemy z *111# i innymi opcjami.

    Póki co (odpukać) od kilkunastu godzin wszystko pięknie działa :)