-
1. Data: 2020-02-25 21:47:40
Temat: Królik i jego przyjaciele
Od: kk <k...@o...pl.invalid>
http://niusy.pl/@motoryzacja.interia.pl/aau
Kto ich rozliczy?!
-
2. Data: 2020-02-25 23:54:13
Temat: Królik i jego przyjaciele
Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>
Bóg.
-
3. Data: 2020-02-26 06:59:52
Temat: Re: Królik i jego przyjaciele
Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
Użytkownik kk k...@o...pl.invalid ...
> http://niusy.pl/@motoryzacja.interia.pl/aau
>
> Kto ich rozliczy?!
Daj spokój, nie ma sie co czepiać!
Najważniejsze że juz za 3 lata bedziemy jezdzic naszym rodzimym autem
elektrycznym ktore bedzie duze, bezawaryjne i to w cenie fiata tipo!
Moze miec nawet wyglad fiata multipla (naweet chciałbym zeby miało) ;-DDD
Dla mnie bomba ;-)
--
Pozdrawia... Budzik
b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl (adres antyspamowy, usuń także "_")
"W demokracji wolno głupcom głosować,
w dyktaturze wolno głupcom rządzić." Bertrand Russell
-
4. Data: 2020-02-26 08:03:56
Temat: Re: Królik i jego przyjaciele
Od: Przemek Jedrzejczak <p...@g...com>
Spółka ElectroMobility Poland powstała w październiku 2016 roku. Jest kontrolowana
przez cztery koncerny energetyczne - PGE, Energę, Eneę oraz Tauron. Każdy z
udziałowców wykładając po 17,5 mln zł, objął po 25 proc. kapitału akcyjnego,
uzyskując tyle samo głosów na walnym zgromadzeniu akcjonariuszy. Kapitał zakładowy
wyniósł zatem 70 mln. Z tego spółka wydała już 30 mln, na koncie zostało jej 40 mln.
potraktujcie to tak ze przeciez mogli wydac 70 baniek :-)
To pieniądze to praktycznie cały majątek ElectroMobility Poland. Firma nie ma środków
trwałych (nie wybudowała fabryki, ma tylko biuro) ani wartościowych dóbr
niemateriałowych (jak własności intelektualne, typu rozpoznawalne logo o dużej
wartości, czy gotowy projekt samochodu).
czyli kolejni mistrzowie obracania kasy w zepsute powietrze :-) powiedzmy sobie
szczerze: gowno moga i gowno zrobia :-)
-
5. Data: 2020-02-26 10:29:41
Temat: Re: Królik i jego przyjaciele
Od: "T." <k...@i...pl>
W dniu 2020-02-25 o 21:47, kk pisze:
> http://niusy.pl/@motoryzacja.interia.pl/aau
>
> Kto ich rozliczy?!
Ale z czego? Ogłosili konkurs, rozdali nagrody i tyle. A że cały ten
projekt idzie jak elektrownia atomowa to już inna sprawa...
Przez te 3 lata można było już być znacznie dalej,. Nawet Turcja ma już
swojego elektryka...
T.
-
6. Data: 2020-02-26 11:42:18
Temat: Re: Królik i jego przyjaciele
Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>
Użytkownik "Przemek Jedrzejczak" napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:0a6b792c-7ea4-4fff-804f-c8613be75392@go
oglegroups.com...
>Spółka ElectroMobility Poland powstała w październiku 2016 roku. Jest
>kontrolowana przez cztery koncerny energetyczne - PGE, Energę, Eneę
>oraz Tauron. Każdy z udziałowców wykładając po 17,5 mln zł, objął po
>25 proc. kapitału akcyjnego, uzyskując tyle samo głosów na walnym
>zgromadzeniu akcjonariuszy. Kapitał zakładowy wyniósł zatem 70 mln. Z
>tego spółka wydała już 30 mln, na koncie zostało jej 40 mln.
>potraktujcie to tak ze przeciez mogli wydac 70 baniek :-)
>To pieniądze to praktycznie cały majątek ElectroMobility Poland.
>Firma nie ma środków trwałych (nie wybudowała fabryki, ma tylko
>biuro) ani wartościowych dóbr niemateriałowych (jak własności
>intelektualne, typu rozpoznawalne logo o dużej wartości, czy gotowy
>projekt samochodu).
>czyli kolejni mistrzowie obracania kasy w zepsute powietrze :-)
>powiedzmy sobie szczerze: gowno moga i gowno zrobia :-)
A co Ty chciales zrobic za 30 mln ?
To starczy na jedna mala hale, tylko po co,
albo na nagrody w konkursach, albo na pensje zarzadu ... na pewno nie
na przygotowanie produkcji auta.
Nawet pola pod fabryke nie kupisz - zakladajac, ze chcemy miec miejsce
np na 1000 samochodow.
Wiec ktos tam dostal pensyjke ...
J.
-
7. Data: 2020-02-26 11:48:52
Temat: Re: Królik i jego przyjaciele
Od: Przemek Jedrzejczak <p...@g...com>
nie ma
A factory will be built in Bursa: groundbreaking is due April 2020. Annual production
is forecast to be 175.000 units with series production starting 2022.
poczatek serii to 2022 fakt zaczeli z sensem i duzo wiekszym budzetem ~3 mld EUR ale
uwierze jak zobacze
-
8. Data: 2020-02-26 11:51:27
Temat: Re: Królik i jego przyjaciele
Od: Przemek Jedrzejczak <p...@g...com>
--A co Ty chciales zrobic za 30 mln ?
suma jednoznacznie wskazuje na dzialania pozorowane typowe dla Pinokia :-)
-To starczy na jedna mala hale, tylko po co, albo na nagrody w konkursach, albo na
pensje zarzadu ... na pewno nie na przygotowanie produkcji auta.
Nawet pola pod fabryke nie kupisz - zakladajac, ze chcemy miec miejsce
np na 1000 samochodow.
czyli nie ma sensu zaczynac
--Wiec ktos tam dostal pensyjke ...
po kolejnym blamazu licze ze takze zaproszenie od prokuratora :-)
-
9. Data: 2020-02-26 12:59:52
Temat: Re: Królik i jego przyjaciele
Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
Użytkownik Przemek Jedrzejczak p...@g...com ...
> Spółka ElectroMobility Poland powstała w październiku 2016 roku.
> Jest kontrolowana przez cztery koncerny energetyczne - PGE, Energę,
> Eneę oraz Tauron. Każdy z udziałowców wykładając po 17,5 mln zł,
> objął po 25 proc. kapitału akcyjnego, uzyskując tyle samo głosów na
> walnym zgromadzeniu akcjonariuszy. Kapitał zakładowy wyniósł zatem
> 70 mln. Z tego spółka wydała już 30 mln, na koncie zostało jej 40
> mln.
>
> potraktujcie to tak ze przeciez mogli wydac 70 baniek :-)
>
> To pieniądze to praktycznie cały majątek ElectroMobility Poland.
> Firma nie ma środków trwałych (nie wybudowała fabryki, ma tylko
> biuro) ani wartościowych dóbr niemateriałowych (jak własności
> intelektualne, typu rozpoznawalne logo o dużej wartości, czy gotowy
> projekt samochodu).
>
> czyli kolejni mistrzowie obracania kasy w zepsute powietrze :-)
> powiedzmy sobie szczerze: gowno moga i gowno zrobia :-)
Probujesz mnie do czegoś przekonac?
Stajesz w kontrze do tego co powiedziałem? ;-DDDD
--
Pozdrawia... Budzik
b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl (adres antyspamowy, usuń także "_")
"Moi ludzie pracują na okrągło! Czasem nawet po 2, 3 godziny na dobę!!!"
kpt. Bertorelli/Dzielna Armia Włoska/Allo, Allo
-
10. Data: 2020-02-26 12:59:52
Temat: Re: Królik i jego przyjaciele
Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
Użytkownik Przemek Jedrzejczak p...@g...com ...
> Nawet pola pod fabryke nie kupisz - zakladajac, ze chcemy miec miejsce
> np na 1000 samochodow.
Przypominam ze maja produkowac za 3 lata 100 tysiecy aut rocznie wiec
potrzeba zdecydowanie wiekszego placu... Chociaz w sumie przy takich
załozeniach to beda schodzic na pniu, przy bramie bedzie kolejka
oczekujacych wiec moze odwrotnie - w ogole nie bedzie potrzeba placu?
--
Pozdrawia... Budzik
b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl (adres antyspamowy, usuń także "_")
"Bóg stworzył człowieka, ponieważ rozczarował się małpą.
Z dalszych eksperymentów zrezygnował." Mark Twain