  • 51. Data: 2004-12-22 17:59:07
    Temat: Re: Krakowski węzeł wymiany ruchu
    Od: Niko <n...@u...pl>

    > a czy to jakis specjalny powod do chwaly ze ma sie do Futuro lacze ?
    > do tego radiolinie pewnie z 2 letnim cyrografem ;)

    Nie chwale sie, ze mam takie lacze do futuro, bo nie mam takiego... :p
    tylko pisze, jakie wymagania stawia sobie futuro!

    --
    Niko Bałazy
    e-mail: niko(at)list.pl

  • 52. Data: 2004-12-22 18:12:52
    Od: "Mateusz Swatek" <m...@s...krakow.pl>

    Użytkownik "Niko" <n...@l...pl> napisał w wiadomości
    > Jestem klientem futrzakow, mam rowniez polpaka, jednak planuje poweikszyc
    > swoja siec, zaczyna mi brakowac lacza...

    jakas drobna niekonsekwencja :P

    --
    pozdrawiam,
    Mateusz

  • 53. Data: 2004-12-22 18:17:04
    Od: Niko <n...@u...pl>

    > jakas drobna niekonsekwencja :P

    Chodzilo mi o to, ze zaczyna mi brakowac lacza ktorym dysponuje i
    chcialbym powiekszyc swoje zasoby o kixa, jednak dopiero w dniu
    dzisiejszym dowiedzialem sie jakie wymagania trzeba spelnic aby moc sie
    podlaczyc do tego wezla.

    --
    Niko Bałazy
    e-mail: niko(at)list.pl

  • 54. Data: 2004-12-22 18:36:23
    Od: " dragonite" <d...@g...pl>

  • 55. Data: 2004-12-22 18:55:35
    Od: Rafal Dziedzic <d...@k...pl>

    Mateusz Swatek wrote:

    > Cenie swoj czas i wole rozmawiac kompetentnie o konkretach.
    > GTS traktuje klienta powaznie i otwarcie

    Hehehe to mnie rozbroiles :))) a juz myslalem ze tylko ja mam takie
    odczucia... ciekawe czy mamy tych samych opiekunow :)))

    Pozdrawiam
    Rafal

  • 56. Data: 2004-12-22 22:23:37
    Od: "Mateusz Swatek" <m...@s...krakow.pl>

    Użytkownik " dragonite" <d...@g...pl> napisał w wiadomości
    > A nie taniej wychodzi dzierżawa łącza od Netii niż TP S.A. ??

    roznie bywa
    (po ofertach typu 10M za 14k zl ;))
    ale moze znajde 3 alternatywe :)

    --
    pozdrawiam,
    Mateusz

  • 57. Data: 2004-12-22 22:32:50
    Od: "Mateusz Swatek" <m...@s...krakow.pl>

    Użytkownik "Rafal Dziedzic" <d...@k...pl> napisał w wiadomości

    > Hehehe to mnie rozbroiles :))) a juz myslalem ze tylko ja mam takie
    > odczucia... ciekawe czy mamy tych samych opiekunow :)))

    ja mam opiekunke ;)
    ale mezata jest....

    --
    pozdrawiam,
    Mateusz

  • 58. Data: 2004-12-22 22:59:45
    Od: Janusz - Vahanara <v...@o...gapp.pl>

    Nastał nam piękny 22 grudzień 2004 roku,
    kiedy to Mateusz Swatek posłał(a) w świat wiadomość

    > roznie bywa
    > (po ofertach typu 10M za 14k zl ;))

    I tłumacz teraz użyszkodnikowi w sieci, który nie znalazł na stronie chello
    wzmianki o limitach, że powinieneś płacić niecałe 600 zł brutto za 10 Mbps.

    BTW, to limity w chello, w porównaniu do "nowej" Neostrady, są całkiem,
    całkiem rozsądne.

    Janusz - Vahanara
    Jestem tu, by wrzasnąć: Ku-ku-ry-ku!,

  • 59. Data: 2004-12-23 09:08:12
    Od: Rafał Dziedzic <d...@k...pl>

    Mateusz Swatek wrote:

    > ja mam opiekunke ;)

    no wlasnie :)

    To jest wlasnie sposob w jaki ja rozmawiam ze swoimi Klientami i sposob w
    jaki chcialbym by ze mna rozmawiano. Potraficie sobie wyobrazic by firma
    ktorej jestescie klientem wydzwania do Was z pretenasjami o to ze nie
    jestescie zadowoleni z ich uslug????

    Pozdrawiam
    Rafal

  • 60. Data: 2004-12-23 22:14:25
    Od: Łukasz Morawski <l...@S...bezczelny.net>

    8 Mbps, chyba, że będziesz bardzo mocno naciskał futrzaków ;-)

    Bariera jest po to, by się nie dołączały osiedlówki z LMDS po 1,5-3
    Mbps... Mi osobiście nie leży to, by osiedlówka która ma 1,5 Mbps
    wyciągała z dużych sieci w zasadzie nic nie dając w zamian. Nie
    wyobrażam sobie 20 osiedlówek i statyczny routing do nich. Tak, wiem,
    prywatne AS... otworzymy przy okazji "niedzielną szkółkę" dla adminów z
    ASK. Oczywiście nie tyczy się to firm hostingowych, im zależy na jak
    najmniejszej ilości hopów po drodze i jak najszybszym wyświetlaniu stron
    u końcowego klienta. Netart, Expro mają w tym taki interes, że klient
    osiedlówki zakładając firmę, myśląc o zaistnieniu w Internecie, mając
    jakiś bagaż doświadczeń, wybierze tą firmę hostingową, gdzie wszystko
    "ładnie" działa.

    > a czy to jakis specjalny powod do chwaly ze ma sie do Futuro lacze ?
    > do tego radiolinie pewnie z 2 letnim cyrografem ;)

    Każdy orze jak może. Oferta Pro-Futuro staje się atrakcyjniejsza. Do
    węzła w styczniu (2005) dołączy jeszcze GHNET oraz Net4You. Z Moich
    obliczeń wynika, iż ruch w węźle pod koniec stycznia (2005) będzie
    dochodził do 20 Mbps. Każdy ma w tym co mówi trochę racji, postarajmy
    się jednak wyciągnąć złoty środek. Jeżeli myślę o łączu do Pro-Futuro
    (nie łącze typu LMDS:)) to myślę, że ich oferta jest o KIX atrakcyjniejsza.

    Co do węzła wymiany ruchu w Krakowie, uważam, że dopóki firmy nie
    zaczną robić coś w tym kierunku, to nigdy nic nie będzie. Wszystko to,
    co dotychczas się dzieje, dużo się mówi, nic się nie robi. To coś na
    zasadzie, weźmy się i zróbcie to, najlepiej będzie jeśli dam Wam dostęp
    do żebry i jeszcze sami mi skonfigurujecie łącze. To co się mówi na
    "forum" a co się myśli... !=

    Pozdrawiam serdecznie
    Łukasz Morawski