  • Data: 2010-11-29 08:57:54
    Temat: Kostka od zasilacza trzeszczy...
    Od: p?rform?rka <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam. Własnie, mam problem jak w tytule.
    Zastanawiam sie czy te trzaski w kostce
    zasilacza do laptopa, to znak, że niechybnie
    się skopci? Czy lepiej by było, pojechać i kupić drugi, bo ten, i tak
    sie spali?
    Śnieg niebawem mnie odetnie od świata, wiec nie wiem czy
    czekać czy działać.
    Prosze bardzo o poradę - dziekuję.
    --
    p?rform?rka