  • 41. Data: 2019-10-19 12:11:08
    Temat: Re: Korytarz życia i zamek błyskawiczny - przegłosowane
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    > Kobiety nie wpuszczają

    Mnie wpuszczają dokładnie tak samo jak mężczyźni. Pod tym względem nie
    wiszę różnicy.

  • 42. Data: 2019-10-19 12:20:52
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Thu, 17 Oct 2019 02:29:05 +0200, Tomasz Pyra napisał(a):

    > Ogólnie kierunek zmian dobry, ale moim zdaniem sformułowanie zamka
    > błyskawicznego mocno nieprecyzyjne i może być polem do wymuszenia stłuczek.

    Wyłazi jak szydło z worka magiczne myślenie urzędasów. Ciągle im się
    wydaje że jakiekolwiek prawo jest w stanie ogarnąć złożoność życia i że
    wystarczy paragraf żeby coś naprawić. Tymczasem nic nie zastąpi zwykłej
    grzeczności.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 43. Data: 2019-10-19 14:00:48
    Od: Shrek <...@w...pl>

> [...]
    > wydaje że jakiekolwiek prawo jest w stanie ogarnąć złożoność życia i że
    > wystarczy paragraf żeby coś naprawić. Tymczasem nic nie zastąpi zwykłej

    To wina władzy, że brak kultury u kierowców? No moze trochę tak, bo
    zamiast jebać takich to im pobłaża.

    --
    Shrek

  • 44. Data: 2019-10-19 14:51:12
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 19 Oct 2019 14:00:48 +0200, Shrek napisał(a):

    > To wina władzy, że brak kultury u kierowców?

    Ale u ktorych - u tych co nie wpuszczaja, czy u tych, co omijaja
    kolejki ? :-)

    > No moze trochę tak, bo zamiast jebać takich to im pobłaża.

    A kto uczy kultury ?
    Szkola podstawowa, srednia i gimnazjum, oraz szkola jazdy.

    To kto jest winny ? Wiadomo - Tusk :-)

    J.

  • 45. Data: 2019-10-19 15:00:44
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 19 Oct 2019 08:17:54 +0200, Shrek napisał(a):
> [...]
    wpuszczaja az za dobrze bo wpuszczaja nie jednego przed siebie.

    > Trudno się nie zgodzić. Suwak działa i bez przepisu - co najwyżej co
    > któryś nie wpuści, ale statystycznie nie jest to problem. Problemem są
    > co nawyżej szeryfy - ale na nich jest paragraf.

    Szeryf jak wie co robi, to nie jest zadnym problemem.
    Po prostu trzeba za nim jechac i tworzyc kolejke na dwoch pasach -
    jesli sie komus tak zamek podoba :-)

    Jakby wiecej szeryfow bylo, to by w ogole problemu nie bylo :-)

    Ale jak maja ewakuowac? Smiglowce transportowe ?

    No, mogliby zamknac wjazd na jezdnie i zorganizowac zawracanie pasem
    awaryjnym :-)

    > Nie musi to być przecież policjant - rozumiem, że mogą być
    > zajęci na miejscu. Wystarczy dowolny (przeszkolony) łepek który i tak
    > "jest na stanie" służby autostradowej. Teraz przypominam sobie, że na
    > eskach też tacy są - przynajmniej na obwodnicy warszawy, jak kiedyś
    > dowoziłem paliwo motocykliście, to zanim wróciłem już byli i ładnie go
    > osłaniali - co ciekawe paliwem poratować nie mogli (ale lejek, butelkę i
    > wężyk mieli;).

    Nie powinni miec kanistra na sprzedaz ? :-)

    J.

  • 46. Data: 2019-10-19 15:02:51
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 19 Oct 2019 08:02:27 +0200, Shrek napisał(a):
> [...]
    ktorzy stosuja logike inaczej i sad sie do ich interpretacji moze przychylic.

    > Ale ja nie o tym, czy przepis jest dobry, tylko czy o ogóle potrzebny. W
    > moich okolicach działa bez przepisu, z przepisem też będzie działać.

    Ale widziales - od 20+ lat piszemy o zamku, i w reszcie kraju nadal
    nie dziala :-)

    J.

  • 47. Data: 2019-10-19 15:40:03
    Od: 'TomN' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>:

    > Bo obowiązek ustąpienia pierwszeństwa przy zmianie
    > pasa został z niego (bezwarunkowo) zdjęty.

    Ja tam widzę warunki.

    > Pozostaje liczyć na rozsądek policjantów i sędziów zajmujących się
    > takimi sprawami.

    I został przyjęty...
    --
    'Tom N'

  • 48. Data: 2019-10-19 15:48:19
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 19.10.2019 o 15:00, J.F. pisze:

    > Szeryf jak wie co robi, to nie jest zadnym problemem.
    > Po prostu trzeba za nim jechac i tworzyc kolejke na dwoch pasach -
    > jesli sie komus tak zamek podoba :-)

    Problemem jest zmarnowane przed szeryfem miejsce. Ale jak już pisałem
    był na niego paragraf i wcześniej.

    > Ale jak maja ewakuowac? Smiglowce transportowe ?

    Tak samo jak ludzie robią to na własną rękę - pod prąd do najbliżegego
    węzła. W sumie po pół godziny to nie ma powodu, żeby służby miały
    jeździć korytarzem życia - prościej pod prąd od drugiej strony.

    > Nie powinni miec kanistra na sprzedaz ? :-)

    No właśnie moim zdaniem powinni. Ale ponoć nie mogą.

    --
    Shrek

  • 49. Data: 2019-10-19 15:49:27
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 19.10.2019 o 14:51, J.F. pisze:

    > A kto uczy kultury ?
    > Szkola podstawowa, srednia i gimnazjum, oraz szkola jazdy.

    Na ogół rodzice i szeroko pojęte środowisko.

    --
    Shrek

  • 50. Data: 2019-10-19 15:50:17
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 19.10.2019 o 15:02, J.F. pisze:

    > Ale widziales - od 20+ lat piszemy o zamku, i w reszcie kraju nadal
    > nie dziala :-)

    Prawdę mówiąc cieżko mi w to uwierzyć...

    --
    Shrek