    From: "Irek N." <j...@t...tajny.jest>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Kopara opada
    Date: Sat, 03 Nov 2012 23:18:26 +0100

    Wpadłem na taką aukcję:
    http://allegro.pl/kl9010-bus-end-terminal-beckhoff-i
    d1029-i2738632773.html
    Poszedłem za ciosem i sprawdziłem inne aukcje tego sprzedawcy. Kopara
    opadła mi jeszcze niżej niż przy pierwszej. Dlaczego?

    To na przykładzie który podałem.
    1. Jest to element końcowy magistrali i zawiera tylko terminację
    takowej, karta nic nie robi poza zamknięciem impedancji (w serii EL
    nawet oporników nie ma - sam plastik).
    2. Jest używana i przetestowana - ciekawe jak, chyba że poskładali jakąś
    magistralę i sprawdzili jak terminuje :)
    3. Dają nawet półroczną gwarancję... nowa ma roczną, nie jest źle.
    4. Kosztuje tylko 415PLN, ale nowa... kosztuje 9.45 EURO i to bez
    żadnych rabatów!

    Pozostałe karty podobnie, wejścia za 38E sprzedają jak za 100E
    No i jak tu nie lubić ich za to :)

    Kiedyś złapałem aukcję frezarki CNC marki HAAS model TM3. Kłopot w tym,
    że sprzedawali kilkuletnią (ale w dobrym stanie - to było widać) za cenę
    2 nowych maszyn! Złożyłem im ofertę - uczciwą ofertę, ale nie raczyli
    odpowiedzieć, przebicie było nie takie jakiego oczekiwali zapewne.

    Ja chyba nie jestem przygotowany na takie oferty. Czy naprawdę trafiają
    się łosie kupujący na takich warunkach?

    Irek.N.