  • 11. Data: 2009-05-06 14:43:48
    Temat: Re: Kontrola poziomu oleju w Hondzie 400ccm - dylemat.
    Od: Marek B <r...@n...net.pl>

    Kamil Nowak 'Amil' pisze:
    > a w ktorych tak? Bo pierwsze slysze.
    > w ondach na bank bez wkrecania
    eeeee
    w crf z X na wkręconym się sprawdza
    najlepiej po wymianie oleju sprawdzić jak jest w danym modelu,
    zakładając że zna się ilość jaką trzeba zalać.

    --
    pozdrawiam
    Marek

  • 12. Data: 2009-05-06 17:56:03
    Od: "michal" <p...@o...pl>

    Bagnet

    > Cześć,
    > miałem CB 400N - poziom oleju sprawdza się BEZ wkręcania bagnetu,
    > sprawdzałem w serwisówce.
    >
    > Pozdrawiam,
    > Marek

    Dzięki wszystkim za pomoc, teraz będę spokojny, co do nicka to powstał na
    potrzebę chwili, ale dzięki za uwagę, niezwykle rzadko tutaj cos piszę za to
    czytam codziennie.
    Pozdrawiam
    Michał