  • 1. Data: 2012-06-20 23:08:08
    Temat: Konkurencja dla nawigacji Noki?
    Od: Marcin <n...@n...ru>

    Witam

    Od jakiegos czasu telefony Noki z GPS maja gratis przydatna aplikacje do
    nawigacji. Nawigacja dziala off-line, obejmuje chyba caly swiat i
    aktualizacje sa darmowe.
    Czy jakikoliwek inny producent oferuje podobny produkt? Nie chodzi mi o
    nawigacje on-line taka jak w Google Maps w Android bo na zagranicznym
    wyjezdzie jest zbyt droga...

    Pozdrawiam,
    Marcin

  • 2. Data: 2012-06-21 09:52:34
    Temat: Re: Konkurencja dla nawigacji Noki?
    Od: boxfish <c...@g...pl>

    W dniu 2012-06-20 23:08, Marcin pisze:

    > Czy jakikoliwek inny producent oferuje podobny produkt? Nie chodzi mi o
    > nawigacje on-line taka jak w Google Maps w Android bo na zagranicznym
    > wyjezdzie jest zbyt droga...

    a tryb off-line ?

  • 3. Data: 2012-06-21 12:26:12
    Od: AL <a...@s...tam>

> [...]
    > Czy jakikoliwek inny producent oferuje podobny produkt? Nie chodzi mi o
    > nawigacje on-line taka jak w Google Maps w Android bo na zagranicznym

    Chyba tylko Nokia ma taki 'gadzet' zaimplementowany w jej telefony za friko.

    Co wcale nie stoi na przeszkodzie, by za pare zlociszy kupic sobie
    dowolna aplikacje off-line (nie gorsza, o ile nie lepsza od tej z Nokii)
    i nie byc skazanym na telefon tego producenta - ktory jak wiemy, czasy
    swietnosci ma juz niestety za soba (niektorzy sie lodza, ze te czasy
    swietnosci Nokii jeszcze powroca - teoretycznie wykonalne, ale
    praktycznie? Chyba juz nie).

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 4. Data: 2012-06-21 12:27:02
    Od: AL <a...@s...tam>

> [...]

    dowolna aplikacje off-line (nie gorsza, o ile nie lepsza od tej z Nokii)
    i nie byc skazanym na telefon tego producenta - ktory jak wiemy, czasy
    swietnosci ma juz niestety za soba (niektorzy sie łudzą, ze te czasy

  • 5. Data: 2012-06-21 14:39:02
    Od: jadryś <r...@y...com>

> [...]
    > o nawigacje on-line taka jak w Google Maps w Android bo na
    > zagranicznym wyjezdzie jest zbyt droga...

    Do niektórych urządzeń są dokładane mapy GPS działające w trybie
    offline. Np. niektóre modele Huawei`a są wyposażone w GMapę.

  • 6. Data: 2012-06-21 14:40:01
    Od: jadryś <r...@y...com>

    W dniu 2012-06-21 12:27, AL pisze:

> [...]
    > wiemy, czasy swietnosci ma juz niestety za soba (niektorzy sie łudzą,
    > ze te czasy swietnosci Nokii jeszcze powroca - teoretycznie wykonalne,

    Jakie to mapy i faktycznie ile kosztują?

  • 7. Data: 2012-06-21 15:24:13
    Od: ToMasz <t...@n...gazeta.pl>

    W dniu 20.06.2012 23:08, Marcin pisze:
> [...]
    > Czy jakikoliwek inny producent oferuje podobny produkt? Nie chodzi mi o
    > nawigacje on-line taka jak w Google Maps w Android bo na zagranicznym

    ale chodzi Ci o nawigacje czy firmę? MapFactor navigator ma darmową
    wersję i jeździ po OSM.

    ToMaszz

  • 8. Data: 2012-06-22 09:12:09
    Od: AL <a...@s...tam>

    W dniu 2012-06-21 14:40, jadryś pisze:

    > Jakie to mapy i faktycznie ile kosztują

    wystarczy poszukac u wujka googla.

    Ale pytasz to odpowiem - za 50EUR (200-230pln) masz w Sygic cala Europe
    (nie tylko kraje EU jak w niektorych nawigacjach) - mapyoffline z
    aktualizacjami wieczystymi. To tylko jeden przyklad.

    Za darmola masz rowniez OpenStreetMap (np. OSMdroid) - mapy offline -
    routing moglby byc ciut lepszy ale tragicznie nie jest i da sie
    korzystac. Mapy dokladne, mase opcji w ustawieniach (na poczatku az
    odrzuca tyle tego :) , roznorodnosc renderingu map plus mozliwosc - jak
    w Garminie - wgrywania dwoch map jedna na druga.

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 9. Data: 2012-06-22 12:34:46
    Od: "Amir" <d...@g...pl>

> [...]
    > swietnosci ma juz niestety za soba (niektorzy sie łudzą, ze te czasy
    > swietnosci Nokii jeszcze powroca - teoretycznie wykonalne, ale

    Też tak myślałem, jednak ostatnio wpadła mi w ręce nokia lumia 610 z windows
    phone,
    i byłem mile zaskoczony, tylko czy na ten model noki zadziała nokia maps
    tego nie sprawdziłem
    ktoś może się oriętuje?.

    pozdrawiam
    AT

  • 10. Data: 2012-06-22 12:54:05
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia Fri, 22 Jun 2012 12:34:46 +0200, Amir napisał(a):

> [...]
    > phone,
    > i byłem mile zaskoczony, tylko czy na ten model noki zadziała nokia maps

    Nawet jak mapy zadziałają, to połowa innych programów z marketów nie
    zadziała. To telefon dla megafrajerów.

    > ktoś może się oriętuje?.

    ale słownik ortograficzny powinien zadziałać, ała, moje oczy...

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Jakbys czytał uwazanie to JA NIE MAM iphone" - Paweł "robbo" Kamiński aka