  • 11. Data: 2012-10-03 17:12:06
    Temat: Re: Koniec sezonu
    Od: p47 <k...@w...pl>

    W dniu 2012-10-01 11:30, m...@g...com pisze:
> [...]
    usztywnienie tego dziadostwa. Mial juz ktos cos podobnego?

    > Zdrowia zycze!
    > Zapytaj moze Kefira. On mial wszystko. ;-P

    Co co k... ja mam powiedzieć,- 4 lipca, w wielką ulewę w W-wie stanął
    przede mną jakiś kutas- "złotówa" nagle i bez powodu na środku jezdni.
    Ja jechałem za nim góra 30 km/godz i hamowałem delikatnie, ale w potoku
    płynącym jezdnią złapałem aquaplaning i położyłem się, nawet delikatnie,
    ale jednak uderzyłem rzepką w jezdnie. Skutek: złamanie w kolanie, 2
    miesiące gipsu, po zdjęciu którego wszystko było już na dobrej drodze,
    czyli 4 miesiące rehabilitacji z oszczędzaniem nogi - czyli kula. Przed
    kilkoma dniami poślizgnęła mi się kula i wszystko od poczatku + zerwanie
    więzadeł!

  • 12. Data: 2012-10-04 08:09:32
    Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl>

    Dnia (Wed, 03 Oct 2012 17:12:06 +0200) ktos podajacy sie za p47
    wyklawiaturowal co nastepuje:

    Ehh, a ja narzekałem na wybity kciuk.

    Piotr Klimek
    Suzuki SV1000S K3, Yamaha DT125R