  • 1. Data: 2012-11-08 09:42:58
    Temat: Kończy się rumakowanie
    Od: PB <p...@b...pl>

    Jeszcze chwilka i wszyscy będą jeździć 50km/h

    http://hoga.pl/motoryzacja/drzyjcie-kierowcy/

    Piotr Biegała Warszawa
    Citroen BX 1.9 BVA, C4GP 1.6HDi BVA
    Renault Safrane Initiale Paris 2.5 T5 BVA

  • 2. Data: 2012-11-08 10:29:00
    Temat: Re: Kończy się rumakowanie
    Od: z <z...@u...pl>

    W dniu 2012-11-08 09:42, PB pisze:

    > Jeszcze chwilka i wszyscy będą jeździć 50km/h
    >
    > http://hoga.pl/motoryzacja/drzyjcie-kierowcy/

    "Budowa centralnego systemu automatycznego
    nadzoru nad ruchem drogowym", finansowanego
    przez Unię Europejską ze środków Europejskiego
    Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu
    Infrastruktura i Środowisko."

    Jak widzę taką formułkę i to w takim kontekście to się zastanawiam jak
    jeszcze bardziej idiotycznie można wydawać _MOJE_ podatki.
    Na prawdę jest w narodzie większość która uważa takie postępowanie za
    mądre? Nie może być aż tak źle z szarymi komórkami Polaków.
    To nie możliwe.

  • 3. Data: 2012-11-08 11:10:27
    Od: Robson <r...@...pl>

> [...]
    > Na prawdę jest w narodzie większość która uważa takie postępowanie za
    > mądre? Nie może być aż tak źle z szarymi komórkami Polaków.

    Trzeba było być takim mądrym 7 i 8 czerwca 2003 r.

    "Cieszy mię ten rym: Polak mądry po szkodzie.
    Lecz jeśli prawda i z tego nas zbodzie,
    Nową przypowieść Polak sobie kupi
    Że i przed szkodą, i po szkodzie głupi."

  • 4. Data: 2012-11-08 11:12:17
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2012-11-08 10:29, z wrote:

> [...]
    > Na prawdę jest w narodzie większość która uważa takie postępowanie za
    > mądre? Nie może być aż tak źle z szarymi komórkami Polaków.

    Ale to zdecydowala mniejszosc, nie wiekszosc. Wybrana przez wiekszosc ;)
    A co do podatkow, to przeciez wiadomo ze to jest wunderwaffe, ktore ma
    ratowac oczekiwane przez Vincenta wplywy z mandatow. Czyli to beda
    ruchome punkty poboru nadzwyczajnego podatku drogowego.

    --

    memento lorem ipsum

  • 5. Data: 2012-11-08 11:22:57
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2012-11-08 09:42, PB wrote:

    > Jeszcze chwilka i wszyscy będą jeździć 50km/h
    >
    > http://hoga.pl/motoryzacja/drzyjcie-kierowcy/

    Mysle, ze te samochody beda sie jednak rzucac w oczy - albo blyskaniem,
    albo charakterystyczna glowica i kamera. I na CB info zacznie isc
    szybko ze ktos cos zauwazyl.

    --

    memento lorem ipsum

  • 6. Data: 2012-11-08 11:34:28
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2012-11-08 11:22, elmer radi radisson pisze:

    > Mysle, ze te samochody beda sie jednak rzucac w oczy - albo blyskaniem,
    > albo charakterystyczna glowica i kamera. I na CB info zacznie isc
    > szybko ze ktos cos zauwazyl.

    Ciekawe kiedy zaczną pojawiać się samochody cywili z zainstalowanymi
    działkami pp...

    Lewis

  • 7. Data: 2012-11-08 11:36:18
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2012-11-08, elmer radi radisson
    <r...@s...spam.wireland.or
    g> wrote:

    > Mysle, ze te samochody beda sie jednak rzucac w oczy - albo blyskaniem,
    > albo charakterystyczna glowica i kamera. I na CB info zacznie isc
    > szybko ze ktos cos zauwazyl.

    No i anten maja duzo :-)

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 8. Data: 2012-11-08 11:56:59
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2012-11-08 11:36, AZ wrote:

    > No i anten maja duzo :-)

    Bo ja wiem - moze maja jedna antene wiecej i to tez nie do radiostacji,
    tylko do lacznosci komorkowej. Bo Orange realizuje komunikacje dla ITD
    wiec prawdopodobne ze takze w tych wozach. Chyba ze beda mieli tez CB,
    jak ten na obrazku.

    Natomiast podczas pracy raczej musza jechac zgodnie z przepisami, bo
    przeciez nikogo nie gonia ;P. A kto widzial "flotowe" marki normalnie
    tak jezdzace?

    --

    memento lorem ipsum

  • 9. Data: 2012-11-08 12:03:33
    Od: Liwiusz <l...@p...onet.pl>

    W dniu 2012-11-08 11:56, elmer radi radisson pisze:
    > Natomiast podczas pracy raczej musza jechac zgodnie z przepisami, bo
    > przeciez nikogo nie gonia ;P. A kto widzial "flotowe" marki normalnie
    > tak jezdzace?

    Ależ, kumie, quis custodiet ipsos custodes?

    --
    Liwiusz

  • 10. Data: 2012-11-08 12:06:11
    Od: dddddd <n...@w...pl>

    W dniu 2012-11-08 09:42, PB pisze:

    > Jeszcze chwilka i wszyscy będą jeździć 50km/h
    >
    > http://hoga.pl/motoryzacja/drzyjcie-kierowcy/

    mi po głowie chodzi pomysł i jednostkowo chcę go zrealizować, do
    produkcji seryjnej potrzeba by pewnie parę baniek.
    Otóż: jakiś komputerek (ja będę próbował na naspberry pi choć to trochę
    słabe, ale full hd ponoć obsługuje) do tego w wersji full dwie kamery, a
    dla zapierdalaczy jedna kamera (z przodu, bo przecież nikt ich nie
    dogoni ;). Do tego oprogramowanie do rozpoznawania tablic
    rejestracyjnych (obecne drogie, ale jakby się chciało urządzenie
    wyprodukować to informatyk sam napisze...). Baza samochodów z wideo
    jakaś jest, w miarę rozpowszechnienia przez użytkowników sami w prosty
    sposób mogliby dodawać kolejne auta (z weryfikacją). W dobrych warunkach
    pogodowych miałoby to rację bytu, w gorszych i tak jeździmy wolniej więc
    komputer miałby więcej czasu na przemyślenie.
    Na wyświetlaczu mogłoby się pojawiać zdjęcie i opis, np. Ciemne Mondeo
    PO XXXXX - i porównujemy - jeśli przed nami faktycznie jest ciemne
    Mondeo to noga z gazu :)
    Koszt urządzenia myślę że zamknął by się w 2000zł, osobiście za tą cenę
    bym coś takiego kupił :)

    Lukasz