  • Data: 2011-05-26 05:33:37
    Temat: Komputer nie współpracuje z dyskiem zewnętrznym.
    Od: "Marcin G." <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Kupiłem dysk Samsung 103SJ 1 TB. Zapięty bezpośrednio do portu SATA na
    płycie jest poprawnie wykrywany przez BIOS.
    Po włożeniu do obudowy 3,5" zaczynają się klocki.
    Gdy podłączę ją do kompa przez e-SATA zero reakcji zarówno przed włączeniem
    komputera jak i w trakcie pracy.
    Gdy podepnę ją przez USB 2.0 (wyprowadzone na tylny panel płyty głównej)
    system twierdzi, że urządzenie ma awarię, sterowniki są niepotrzebne lub
    niezaładowane. Dysk nie jest widoczny w menadżerze urządzeń, jak i w
    zarządzaniu dyskami.
    Obudowa na dysk to jakiś Top green z Allegro.
    Sprawdzałem z systemami XP Pro, Vista HP 32 bity i Windows 7 64 bity.
    Da się coś z tym zrobić?

    Marcin