    From: "roxy" <k...@o...pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Kompatybilnosc pamieci DDR
    Date: Fri, 22 Jul 2011 18:40:12 +0200

    Witam

    Ostatnio byłem zmuszony dokupić troche ramu do mojego PC.
    Przeszukując serwis aukcyjny zauważyłem że część sprzedawców juz na "dzien
    dobry" pisze ze pamieci nie beda działać na płytach lub z procesorami
    Intela.
    1) Może ktoś wieco jest przyczyną tego że niektóre moduły pamieci nie
    dzialaja na platformie Intela?
    2) Ja szukam pamieci do płyty GA K8N SLI ktora jest na układzie NVidii. Czy
    mogą wystąpić podobne problemy?
    3) Na co zwrócićuwagę przy zakupie pamieci mając na uwadze że pamieci mają
    pracować w trybie dual chanel (2x1GB)?
    4) Czy moduły DDR muszą być włożone do banków o tych samych kolorach czy
    różnych kolorach?