  • 1. Data: 2010-01-13 15:15:29
    Temat: Kolor świec
    Od: "Bialy" <w...@o...pl.wytnij>

    Podejrzałem sobie dzisiaj świece w celach profilaktycznych i zastanawiam
    się, czy aby nie są zbyt jasne. Świece mają 12 tys. km, oryginalne GM. 4
    tys. km zrobiły na gazie, niedawno zakładałem.
    Porobiłem kilka fotek i byłbym wdzięczny za ocenę, czy wszystko ok, bo ja
    się zastanawiam, czy mieszanka nie jest po prostu zbyt uboga.
    Przepraszam, że większość zdjęc poruszona, ale już mi się łapska z zimna
    trzęsły na potęgę ;) Ogólnie wszystkie świece wyglądały tak samo. Gwinty
    lekko zaolejone, ponieważ niedawno wymieniałem uszczelkę pod pokrywą
    zaworów - stara trochę puściła w gniazda świec najwidoczniej.

    Fotki: http://infobot.pl/r/1Bsi

    Pozdrawiam,

    --
    Bialy | GG:1092403

  • 2. Data: 2010-01-13 15:37:19
    Temat: Re: Kolor świec
    Od: szymo <s...@w...pl>

    Bialy pisze:
> [...]
    > lekko zaolejone, ponieważ niedawno wymieniałem uszczelkę pod pokrywą
    > zaworów - stara trochę puściła w gniazda świec najwidoczniej.

    świeca jak świeca. Bez anomalii.

  • 3. Data: 2010-01-13 15:46:40
    Od: "Bialy" <w...@o...pl.wytnij>

    szymo napisal:

    | świeca jak świeca. Bez anomalii.

    Ok ;) Tak myślałem, że powoli tracę kontrolę nad swoim szaleństwem :)

    --
    Bialy | GG:1092403