  • 1. Data: 2011-09-27 15:35:23
    Temat: Kolejny szybki i wsciekły co to się nie zatrzymuje.
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>

    http://podhale24.pl/aktualnosci/artykul/16525/Nowy_T
    arg_samochod_smiertelnie_potracil_66letnia_kobiete_z
    djecia.html

  • 2. Data: 2011-09-27 17:43:10
    Od: venioo <p...@o...eu>

    W dniu 2011-09-27 15:35, 4CX250 pisze:
    > http://podhale24.pl/aktualnosci/artykul/16525/Nowy_T
    arg_samochod_smiertelnie_potracil_66letnia_kobiete_z
    djecia.html

    Moim zdaniem Panstwo Polskie powinno zaplacic odszkodowanie krewnym, za
    to ze nie zbudowano kladki/tunelu dla pieszych na takiej drodze, a tylko
    postawiono znak ograniczajacy predkosc do 70km/h

    --
    venioo
    GG:198909

  • 3. Data: 2011-09-27 18:38:38
    Od: "Przemysław Czaja" <p...@p...fm>

    Użytkownik "venioo"

    > Moim zdaniem Panstwo Polskie powinno zaplacic odszkodowanie krewnym,
    > za to ze nie zbudowano kladki/tunelu dla pieszych na takiej drodze, a
    > tylko postawiono znak ograniczajacy predkosc do 70km/h

    Budowanie kładek i tuneli jest nie eco, zużywa się duże ilości
    materiałów i jest wysoka emisja spalin maszyn budowlanych, do tego
    dochodzą koszty oświetlenia.

    Ograniczenie prędkości do 70km/h jest eco, bo wyprodukowanie jednego
    blaszanego kółka tanie jest, a samochody jadące z tą prędkością zużywają
    mniej paliwa.

    Zabicie kilku staruszek na przejściu jest eco, ponieważ zmniejsza
    wypływy z budżetu, zmniejsza produkcję drogich leków i wielkośc importu
    taniej używanej odzieży zagranicznej.

  • 4. Data: 2011-09-27 20:57:50
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 27-09-2011 17:43, venioo pisze:
    > Moim zdaniem Panstwo Polskie powinno zaplacic odszkodowanie krewnym, za
    > to ze nie zbudowano kladki/tunelu dla pieszych na takiej drodze, a tylko
    > postawiono znak ograniczajacy predkosc do 70km/h

    I tak samo, jakby ktoś z tej kładki zasadził kamień w szybę czołową
    powodując wypadek. Państwo powinno zapłacić odszkodowanie, za to że
    kładkę zbudowano i umożliwiono w ten sposób upuszczenie kamienia z dużej
    wysokości.

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 5. Data: 2011-09-27 21:25:21
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Tue, 27 Sep 2011 20:57:50 +0200, DoQ <p...@g...com> wrote:

> [...]
    >powodując wypadek. Państwo powinno zapłacić odszkodowanie, za to że
    >kładkę zbudowano i umożliwiono w ten sposób upuszczenie kamienia z dużej

    Dlatego piesi powinni chodzić pod ziemią.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 6. Data: 2011-09-27 21:29:29
    Od: venioo <p...@o...eu>

> [...]
    >
    > Zabicie kilku staruszek na przejściu jest eco, ponieważ zmniejsza
    > wypływy z budżetu, zmniejsza produkcję drogich leków i wielkośc importu

    No. I jak tu niektorzy przy okazji innych watkow podkreslaja - nie
    trzeba bedzie doplacac do jej leczenia i emerytury! (dalbym tu buzke,
    ale w sumie to tragiczne wydarzenie i smiech jest nie na miejscu)

    --
    venioo
    GG:198909

  • 7. Data: 2011-09-27 21:32:48
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-09-27 17:43, venioo pisze:
> [...]
    > to ze nie zbudowano kladki/tunelu dla pieszych na takiej drodze, a tylko
    > postawiono znak ograniczajacy predkosc do 70km/h

    Mam wrażenie, że niektórym wychowanie w dobrodziejstwie "kapitalizmu"
    oraz "wolności" zrobiło bagno z mózgu.

  • 8. Data: 2011-09-27 21:33:43
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 27-09-2011 21:25, jerzu pisze:
    > Dlatego piesi powinni chodzić pod ziemią.

    A gdyby w podziemiu doszło do nagłej powodzi, to Państwo powinno
    wypłacić odszkodowanie topielcom :)

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 9. Data: 2011-09-27 21:34:18
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-09-27 21:33, DoQ pisze:

    > A gdyby w podziemiu doszło do nagłej powodzi, to Państwo powinno
    > wypłacić odszkodowanie topielcom :)

    Za napady/gwałty w przejściach podziemnych też powinno płacić.

  • 10. Data: 2011-09-27 21:35:43
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 27-09-2011 21:34, Artur Maśląg pisze:
    > Za napady/gwałty w przejściach podziemnych też powinno płacić.

    To jest raczej oczywiste :))

    Pozdrawiam
    Paweł