  • 51. Data: 2014-06-16 20:46:40
    Temat: Re: Kolejny spisek żarówkowy? Pompy CR
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Cavallino" napisał w wiadomości
    grup

    >A co wybrałeś?

    Chyba juz wszystko.

    >Na takie wymysły to już nie ma sposobu. ;-)

    No ale co robic - przestawiac na czwartek, czy pojsc do hotelu i
    pospac do drugiej w nocy ?

    J.

  • 52. Data: 2014-06-16 20:56:05
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > A o ktorej byl zjazd na nocleg ?

    Koło 22.

    > Zeby teraz nie pisac "nie wiem, nie sprawdzalem" :-)

    Nie jest mi taka wiedza do niczego potrzebna.

  • 53. Data: 2014-06-16 20:59:08
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    .pl...

    > Chyba juz wszystko.

    No to chyba jednak godziny nie te, bo ja mniej więcej podobną trasą ostatnio
    jechałem.
    Może nie dokładnie do Sttutgartu, ale w Czarny Las, w pobliże Europa Park.
    I tylko okolice Norymbergi były dość wolne, jako że kupa ciężarówek z Czech
    szwendała się po drogach.

    > No ale co robic - przestawiac na czwartek, czy pojsc do hotelu i pospac do
    > drugiej w nocy ?

    Ale nie wiem co chcesz przestawiać, więc ciężko się ustosunkować.

  • 54. Data: 2014-06-16 21:24:46
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .06.2014 o 20:03 Cavallino <c...@k...pl> pisze:

> [...]
    > Pozostałe jakieś 170, nie było innej potrzeby po prostu.

    > Niby po co miałbym coś takiego przechowywać?

    Ja jadę przez Niemcy kilka razy w roku - zawsze w dni robocze, zawsze w
    dzień (nocleg robię dalej, we Farncji), i zawsze "te legendarne"
    niemieckie autostrady są w moim wypadku najwolniejsze mimo, że we Francji
    czy Hiszpanii jadę w miarę przepisowo. Jak jest duży ruch to na
    ichniejszych autostradach uruchamia się spowalniacz - na elektronicznych
    wyświetlaczach pojawiają się ograniczenia do 120 lub 80 (na odcinkach bez
    ograniczeń), dodatkowo są gęsto ustawione stałe ograniczenia do 120km/h
    (każdy węzeł) no i oczywiście co 50 -70 km jest remont i 80km/h. Jak
    wjeżdzam we Francji, Włoszech czy Hiszpanii na płatną autostradę to wiem,
    że będę miał średnią + 5-10km/h więcej jak dopuszcalny limit. W Niemczech
    jak bym nie jechał wychodzi mi na 800-900km 100-110 km/h.

    TG

  • 55. Data: 2014-06-17 20:03:46
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl> napisał w wiadomości grup

> [...]
    > że będę miał średnią + 5-10km/h więcej jak dopuszcalny limit. W Niemczech
    > jak bym nie jechał wychodzi mi na 800-900km 100-110 km/h.

    Przy jakiej prędkości utrzymywanej w miarę możliwości?
    Bo te 100 to się i w Polsce robi, jeśli w ciągu trasy są odcinki
    pokonywanych ekspresówkami/autostradami.
    Przy ostatnim zlocie pms nad morzem większość uczestników miała takie
    średnie.

  • 56. Data: 2014-06-17 20:58:46
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

> [...]
    > pokonywanych ekspresówkami/autostradami.
    > Przy ostatnim zlocie pms nad morzem większość uczestników miała takie

    Jak się "da jechać" to staram się jechać tyle co w PL - 140-150km/h,
    spalanie jeszcze jest akceptowalne a trasy szybko ubywa.
    Tyle, że tam rzadko kiedy da się tyle pojechać przez kilkadziesiąt km.

    TG

  • 57. Data: 2014-06-17 22:01:54
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

> [...]

    > spalanie jeszcze jest akceptowalne a trasy szybko ubywa.
    > Tyle, że tam rzadko kiedy da się tyle pojechać przez kilkadziesiąt km.

    Widać jeździsz w złych godzinach, albo ja w dobrych - fakt, że głównie
    jeżdżę w wakacje.

  • 58. Data: 2014-06-17 23:06:56
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 17.06.2014 20:03, Cavallino pisze:
    > Przy jakiej prędkości utrzymywanej w miarę możliwości?
    > Bo te 100 to się i w Polsce robi, jeśli w ciągu trasy są odcinki
    > pokonywanych ekspresówkami/autostradami.

    Warszawa - Poznań A2 rejsowa 150, średnia z pieprzonymi bramkami
    Kulczyka wyszła 126 (z GPS). Nocą Włocławek - Gdańsk A1 - wyszła mi 141 :)

    --
    anacron
    aba/

  • 59. Data: 2014-06-18 20:06:52
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "anacron" <a...@a...pl> napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > Warszawa - Poznań A2 rejsowa 150, średnia z pieprzonymi bramkami
    > Kulczyka wyszła 126 (z GPS). Nocą Włocławek - Gdańsk A1 - wyszła mi 141 :)

    No właśnie.
    A koledze wychodzi 100 po Niemczech, nie wiem jak trzeba by to jechać.
    No chyba że liczone z tankowaniem i innymi popasami w restauracjach.

  • 60. Data: 2014-06-18 20:30:46
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .06.2014 o 20:06 Cavallino <c...@k...pl> pisze:

    > No właśnie.
    > A koledze wychodzi 100 po Niemczech, nie wiem jak trzeba by to jechać.
    > No chyba że liczone z tankowaniem i innymi popasami w restauracjach.

    Startuję 18.07 o 4.00 z Wawy (piątek). Specjalnie dla Ciebie bedę notował
    czasy:
    Wawa-Frankfurt (A2-479km), Frankfurt - Mullheim (903km), Mullhein - Lyon
    (407km - nocleg). Jadę tam n-ty raz, nie spodziewam się niestety
    pozytywnych niespodzianek :-(

    TG