  • Data: 2009-02-08 12:07:50
    Temat: Kluczyk zgubiłem
    Od: Kwaq <kwaq@weztousun_creepingj.org> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    Jak w temacie. Jako, ze pogoda w weekend laskawa, zapragnalem trochie
    polatac. Szykuje bambetle a kluczyka znalezc nie moge. Wszystko przekopalem
    i nic.
    Nadmienie, ze to moj jedyny kluczyk. Kupilem moto z jednym kluczykiem i
    przez caly rok nie wpadlo do mojej pustej paly, zeby dorobic zapasowy.
    Z arciwum grupy dowiedzialem sie, ze mozna dorobic kluczyk na podstawie
    stacyjki.
    Czy w moim moto (XJ 600N 99) rowniez jest to mozliwe? Czy ktos z szanownych
    grupowiczow zna w Warszawie kogos, kto robi takie rzeczy?
    Czy ja, laik, poradze sobie z wykreceniem stacyjki?
    Pliz help.

    Kwaq
    XJ 600N '99