  • 11. Data: 2010-10-28 13:24:39
    Temat: Re: Klej na gor�co
    Od: Kris_gor <k...@p...onet.pl>

    http://tinyurl.com/2a2hsmk

  • 12. Data: 2010-10-28 13:31:01
    Temat: Re: Klej na gorÄ&#65533;co
    Od: "sundayman" <s...@p...onet.pl>

> [...]
    > wyrywające się gniazdka i nie potrafi na dodatek pomyśleć co zrobić żeby z
    > pistoletu leciało mniej kleju to według mnie jest do uśpienia.

    Drogi kolego, delikatnie mówiąc, pieprzysz jak potłuczony. Nikt nie zmusza
    cię do udzielania się na jakichkolwiek grupach.
    Możesz sobie wszystkie swoje genialne pomysły zachować dla siebie,
    opatentować, i zarobić na tym miliony.
    Możesz nawet wykorzystać te pomysły, które znajdziesz tutaj, a nie są
    wykorzystane przez innych.
    Dlaczego tego nie zrobisz, i nie przestaniesz głupio komentować ?

    Ja sam wielokrotnie korzystałem z pomocy kolegów na różnych grupach, bez
    pomocy których nie udałoby mi się skończyć wielu
    komercyjnych projektów, i zarobić potem na nich. Czasem jest to kwestia
    braku mojej wiedzy, czasem braku czasu na szukanie
    rozwiązania. Kiedy ja sam mogę pomóc -też to bardzo chętnie robię -
    oczywiście w przypadku gdyby miało się to sprowadzać do
    przekazywania trudno dostępnego know-how, za które zazwyczaj trzeba dużo
    zapłacić - to bywa różnie - i wszyscy uczestnicy grup
    jak zauważyłem zachowują się dość racjonalnie. Z drugiej strony, wielu tutaj
    obecnych kolegów to wybitni fachowcy, którym za ich wiedzę tutaj
    udostępnianą faktycznie warto by płacić - a jakoś nie żądają tego. Albo już
    zarobili te swoje miliony i im nie zależy - albo nie są
    takimi centusiami niespełnionymi jak ty, kolego.

  • 13. Data: 2010-10-28 13:31:16
    Od: Mario <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2010-10-28 15:21, Plumpi pisze:
    > Użytkownik "kogutek" <k...@v...pl> napisał w wiadomości

    > Uważaj, bo jak dalej tak będziesz piał to pójdziesz na rosół :)

    Przecież on już został ubity na niedzielny rosół i biega nam tu tak po
    podwórku bez łba.

    MD

  • 14. Data: 2010-10-28 16:01:47
    Temat: Re: Klej na gorąco
    Od: "henry1" <h...@i...pl>

    Użytkownik "Kris_gor" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    Witam!!!

    Szukam w zasadzie klejarki z odpowiednim cienkim aplikatorem...

    Otóż potrzebuję oblewać jedno złącze na płycie PCB, aby uchronić
    je przed wyłamaniem.
    Standardowe klejarki, jak np:
    http://www.tme.eu/html/PL/pistolety-do-klejenia-glue
    matic-3002-firmy-steinel/ramka_2586_PL_pelny.html

    niestety mają zbyt grubą końcówkę i ciężko nią operować przy delikatnej
    elektronice nie zalewając przy okazji niepotrzebnie wielu innych części.

    Tak więc szukam (i nie mogę znaleźć) klejarki, ale z cienkim,
    precyzyjnym aplikatorem.

    Ktokolwiek widział, ktokolwiek wie ;-)....

    Pozdrawiam

    Zobacz w Lidlu, mieli klejarki z wymiennymi końcówkami. Jedna końcówka miała
    cienką
    rurkę do podawania kleju dł. ok. 2 cm .
    Może podpasuje do Twojego zastosowania .

    Pzdr

    PS.
    Kogutek ma zamiast mózgu ............... .

  • 15. Data: 2010-10-28 16:56:30
    Od: "entroper" <entroper-pocztaonetpeel>

> [...]

    > Szukam w zasadzie klejarki z odpowiednim cienkim aplikatorem...

    > Otóż potrzebuję oblewać jedno złącze na płycie PCB, aby uchronić

    Zapomnij. Klej na gorąco nie będzie trzymał odpowiednio mocno do PCB. Za
    to specjalne nieagresywne silikony do elektroniki będą w sam raz.

    e.

  • 16. Data: 2010-10-28 17:55:00
    Od: Filip Ozimek <f...@m...polbox.pl>

    W dniu 2010-10-28 12:58, kogutek pisze:
> [...]
    pĹ&#65533;ycie PCB, aby uchroniÄ&#65533;

    > Ciekawi mnie po co odpisałeś. To komercyjne zastosowanie. Za informacje na
    > których zarabia się pieniądze trzeba teraz płacić. Jak mu podpowiesz to da Ci
    > chociaż 5 złotych? Nie da. A może teraz albo za jakiś czas będziesz miał pomysł
    > i zaczniesz robić to samo urządzenie. Pomyślisz i u ciebie gniazdka się nie będą
    > się wyrywały. Ty wtedy zarobisz. Potrzebna Ci konkurencja?

    A nie szkoda Ci czasu i pieniędzy na pisanie na grupach? Wiesz, w zamian
    mógłbyś zmajstrować jakieś genialne urządzenie, sprzedać je i zarobić
    furę pieniędzy.

    --
    Filip.

  • 17. Data: 2010-10-28 18:56:26
    Od: "entroper" <entroper-pocztaonetpeel>

    Użytkownik "Filip Ozimek" <f...@m...polbox.pl> napisał w wiadomości

    > A nie szkoda Ci czasu i pieniędzy na pisanie na grupach? Wiesz, w zamian
    > mógłbyś zmajstrować jakieś genialne urządzenie, sprzedać je i zarobić
    > furę pieniędzy.

    Niestety Kolega jest gdzieś pośrodku - za mądry, żeby pisać na grupy ale
    za głupi żeby coś zmajstrować :)

    e.

  • 18. Data: 2010-10-28 19:15:32
    Od: Jawi <t...@p...pl>

> [...]
    > i zaczniesz robić to samo urządzenie. Pomyślisz i u ciebie gniazdka się nie będą
    > się wyrywały. Ty wtedy zarobisz. Potrzebna Ci konkurencja?

    Ale pokręcony to Ty jesteś. Rzeczywiście info warte nie małej kasy:))
    Tylko ciekawi mnie po co Ty tu odpisujesz, skoro doradzić nie potrafisz,
    to co? Czekasz jak hiena na pomysły innych? Ogólnie strzeliłeś popisówkę:))

  • 19. Data: 2010-10-29 01:00:30
    Od: "kogutek" <k...@o...pl>

> [...]
    > to co? Czekasz jak hiena na pomysły innych? Ogólnie strzeliłeś popisówkę:))

    Z reguły nie odpisuję. Chyba że trafię na durnotę. W tym temacie jest durnota.
    Klej nie nadaję się do takiego zastosowania. Ale jak już się uparł żeby go
    zastosować to ma problem z którym najgłupszy ślusarz by nie miał kłopotu. 30 lat
    temu na studiach i w szkołach technicznych uczyli rozwiązywania problemów.
    Kierunek był przy okazji. Widziałem niedawno prace studentów z wydziału
    mechanicznego. Proste sprawy na poziomie zawodówki. Wiertła i noże tokarskie,
    jakieś kąty i zasady stosowania. Masakra. Bylem w szoku a znajomy co to
    sprawdzał twierdził że teraz to norma. W czym Wy mi możecie pomóc? Jak ze dwa
    razy o coś spytałem to się okazało ze wiem więcej niż ci co mi pomagali. Co tu
    można skopiować? chyba tylko nic. W celach rozrywkowych tu bywam. Czytam sobie
    jak można być głupim żeby nie wiedzieć a radzić.

  • 20. Data: 2010-10-29 02:00:59
    Od: "sundayman" <s...@p...onet.pl>

    > W czym Wy mi możecie pomóc? Jak ze dwa
    > razy o coś spytałem to się okazało ze wiem więcej niż ci co mi pomagali.

    Aaaa, no to wyjaśnia sprawę. To przepraszam w imieniu swoim i wszystkich
    grupowiczów.
    Jesteśmy zaszczyceni obecnością Waszej Omnipotencji, i od teraz będziemy
    spijać Mądrość płynącą z postów Waszej Luminescencji.

    > Co tu można skopiować? chyba tylko nic. W celach rozrywkowych tu bywam.
    > Czytam sobie
    > jak można być głupim żeby nie wiedzieć a radzić.

    No cóż, zbyt rzadkie ( a jakże potrzebne) wypowiedzi Waszej Iluminacji
    powodują, żeśmy tu w ciemnocie i durnocie naszej zasklepieni.
    Rozumiem jednak, że Wasza Imaginacja ma ważniejsze i donioślejsze sprawy niż
    pochylanie się nad naszymi - co tu dużo mówić - głupawymi
    wypocinami.

    Bogu dzięki, że dał nam Waszą Doniosłość , bo mamy teraz przynajmniej wzór
    (niedościgniony), bez którego egzystencja nasza, i tak bezsensowna -
    byłaby pogrążona w mroku ciemnoty i głupoty, gdyby nam brakło Twojego
    Oświecenia.