  • 1. Data: 2011-11-19 01:18:19
    Temat: Kleber Dynaxer 175/65R14 - HP2 czy HP3?
    Od: Adampio <a...@o...pl>

    Od 4 lat turlam się pomyślnie i z pełnym zadowoleniem Corollą E11 na
    Dynaxerach HP2, które całkiem nieźle radzą sobie także na śniegu. Czy
    ktoś z Koleżeństwa ma może doświadczenie z ich następcami czyli HP3.
    Moje HP2 bieżnika mają jeszcze z 5 mm więc zaczynam myśleć o następcach,
    a póki co są obie wersje w sprzedaży.

  • 2. Data: 2011-11-19 14:13:32
    Temat: Re: Kleber Dynaxer 175/65R14 - HP2 czy HP3?
    Od: TomWi <u...@o...pl>

    W dniu 2011-11-19 01:18, Adampio pisze:
> [...]
    > ktoś z Koleżeństwa ma może doświadczenie z ich następcami czyli HP3.
    > Moje HP2 bieżnika mają jeszcze z 5 mm więc zaczynam myśleć o następcach,

    ja znam Krisalpy ale wieksze (16" do vana) i jak chcialem te same
    zalozyc do osobowki to oponiarz mi powiedzial ze to nie jest to samo i
    duze sa dobre a malych nie poleca bo to juz inna opona.
    Takze mozesz poszukac gdzie sa robione HP2 i HP3 i wyciagnac jakies wnioski

  • 3. Data: 2011-11-19 15:27:24
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sat, 19 Nov 2011 14:13:32 +0100, TomWi napisał(a):

    > ja znam Krisalpy ale wieksze (16" do vana) i jak chcialem te same
    > zalozyc do osobowki to oponiarz mi powiedzial ze to nie jest to samo i
    > duze sa dobre a malych nie poleca bo to juz inna opona.

    Fajny ten gumiarz, powiedz który, żeby omijać.
    Akurat na mniejszych Krisalpach jeździłem i są absolutnie genialne -
    trzymają świetnie i są zaskakująco ciche.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Najlepszy samochód na zimę? Golf TDI

  • 4. Data: 2011-11-20 01:40:34
    Od: TomWi <u...@o...pl>

    W dniu 2011-11-19 15:27, Waldek Godel pisze:

    > Fajny ten gumiarz, powiedz który, żeby omijać.
    > Akurat na mniejszych Krisalpach jeździłem i są absolutnie genialne -
    > trzymają świetnie i są zaskakująco ciche.

    No wlasnie... jezdziles. Informacja dotyczyla nadchodzacego sezonu a
    wiec nowych opon.