  • 21. Data: 2009-11-09 09:50:07
    Temat: Re: Klawiatura Dell - dziwny układ
    Od: Mariusz Kruk <M...@e...eu.org>

    epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "kamil"
    >Nie ma dwoch takich klawiszy na brytyjskiej klawiaturze, uzywam tego ukladu
    >od lat w domu i w pracy i jeszcze nigdy nie widzlaem zdublowanego \|

    Brytyjska, czy nie, zdarzają się takie dziwne klawiatury. Sam mam taką
    przed oczyma. IBM SK-8820 (występuje w wielu wersjach, moja jest taka:
    http://cddiy.cn/prod/digi/SK-8820_lar.jpg
    I jest to jak najbardziej układ brytyjski
    http://en.wikipedia.org/wiki/File:KB_United_Kingdom.
    svg
    --
    \------------------------/
    | K...@e...eu.org |

  • 22. Data: 2009-11-09 22:32:52
    Od: Szymon von Ulezalka <s...@g...com>

    On 7 Lis, 18:58, "Wiktor S." <wswiktor&poczta,f...@no.spam> wrote:

    > Bezużyteczny w ogóle będąc w tym miejscu, bo drugi \| jest wtedy w okolicy
    > prawego shifta/entera/backspace'a, czyli "normalnie".

    bezuzyteczny w ogole, bo w ukladzie polskim programisty (de facto
    standardzie jakby nie patrzec) funkcje tych klawiszy pelni ostatni
    klawisz w rzedzei hjkl (obok entera).
    w ukladzie 'amerykanskim miedzynarodowym (sic)' ten klawisz jest
    polozony nad enterem a pod backspacem

    szymon

  • 23. Data: 2009-11-09 22:35:58
    Od: Szymon von Ulezalka <s...@g...com>

    On 9 Lis, 22:32, Szymon von Ulezalka <s...@g...com>
    wrote:

> [...]
    > klawisz w rzedzei hjkl (obok entera).
    > w ukladzie 'amerykanskim miedzynarodowym (sic)' ten klawisz jest

    tj. zeby nie bylo niejasnosci- na klawiaturze brytyjskiej, ale
    dzialajacej z ukladem 'polski programisty' klawisz |\ jest ostatnim
    klawiszem w rzadzie hjkl, a ktory jest pod klawiszem oznaczonym ~#.
    w klawiaturze amerykanskiej miedzynarodowej klawisz posiadajace te
    znaki (tj. |\) jest miedzy backspacem i enterem

  • 24. Data: 2009-11-13 08:03:01
    Od: Radosław Sokół <r...@m...com.pl>

    Zbylut pisze:

    > w teorii, oraz w praktyce - jest to wygodne i efektywne.

    W praktyce zależy to od tego, jak się ktoś przez lata nau-
    czył. Dla mnie na przykład znacznie wygodniej jest korzys-
    tać przez większość czasu z lewego Shifta, bo od 24 lat
    piszę "lekko niesymetrycznie", prawą ręką obsługując jakieś
    60% klawiatury :) I w sumie nawet, gdy piszę wielką literę
    z lewej części klawiatury, wciskam po prostu lewy Shift
    kciukiem tej samej ręki, którą wciskam literę.

    """""""|
    | | Politechnika Śląska |

  • 25. Data: 2009-11-13 15:07:10
    Od: Czeresniak <d...@o...pl>

    > 60% klawiatury :) I w sumie nawet, gdy piszę wielką literę
    > z lewej części klawiatury, wciskam po prostu lewy Shift
    > kciukiem tej samej ręki, którą wciskam literę.

    To niezły z Ciebie akrobata :-]

    Pozdrawiam
    Darek