  • 51. Data: 2019-01-27 00:41:44
    Temat: Re: Klasycznie - co wybrać? [w końcu jest piątek]
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Sat, 26 Jan 2019 14:37:24 -0800 (PST), Piotrek Paradysz napisał(a):

    > 1,5 l, 65 KM, DCI
    > Piszemy o silnikach do samochodów czy do kosiarek?

    Piszemy o samochodach czy przedłużaczach penisa?
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 52. Data: 2019-01-27 08:48:38
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 26-01-2019 o 21:16, Irokez pisze:

    > Nie miałem,

    No właśnie.
    A ja miałem, mam wielu znajomych z tego typu autami i nigdy nie
    słyszałem aby ktoś z nich miał problem z dpf w młodym aucie.

    > Poczytałem ile rzeczy się sypie w nowoczesnych dieslach i mi starczy.

    Tyle samo co w nowoczesnych benzyniakach.
    I skoro konstrukcja prawie identyczne, podzespoły takie same (co
    oczywiście nie znaczy że te same_, to nie ma powodu żeby było inaczej.

    > To nie stare dobre TDI 90KM.

    Oczywiście, podobnie jak benzyniaki to już nie stare 1.6 75 KM.

  • 53. Data: 2019-01-27 11:16:26
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 27 Jan 2019 00:41:44 +0100, Jacek Maciejewski napisał(a):

    > Piszemy o samochodach czy przedłużaczach penisa?

    Jedynym znanym mi większym autem z takim malutkim silniczkiem, ale i tak w
    wersji 90-konnej, jest Dacia Lodgy. Reszta to małe piździki, a przypominam,
    że przyczepiłeś się do diesli w wątku o samochodzie rodzinnym.

    --
    //\/\aciek
    docktor(a)poczta.onet.pl

  • 54. Data: 2019-01-27 19:47:03
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 26 Jan 2019 21:02:36 +0100, Lewis napisał(a):

    > z 35-40 w mieście

    Hm, oszczedny silnik, albo oszczedny kierowca.
    Moj potrafi spalic 10-11 l/100 po miescie - jak nie trafie na
    obwodnice ... a moze koniki ci zdechly :-)

    > tylko mój ma 2.5x te 150KM ;)
    > Jakbym miał piździka 150KM to pewnie by wyszło z 25zł/100km co byłoby
    > całkowitym bezsensem.
    > Uprzedze stwierdzenie że wystarcza Ci w zupełności 150KM, super zgoda, a
    > ja wolę mieć 400 i płacić mniej niż Ty :)

    No, w sumie tez by wolal, ale jak sobie pomysle o braku bagaznika i
    tankowaniu co godzina, to mi sie moje 150 konikow bardziej podoba :-P

    Oczywiscie sa tez rozwiazania posrednie - np 200 konikow w gazie :-)

    J.