  • 1. Data: 2019-01-25 19:59:08
    Temat: Klasycznie - co wybrać? [w końcu jest piątek]
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Czas pomału żegnać się z obecnym dzieciowozem, bo się sypie.

    Co wybrać? Kryteria wyboru następcy są takie:

    - w miarę odporny na korozję
    - benzynowy silnik
    - 5 (lub wiecej) miejsc, w tym przynajmniej 5 osobnych foteli
    pełnowymiarowych
    - rozsądne zaopatrzenie w części
    - nie starszy niż 2007
    - przerobione i przepłacone dostawczaki typu Multivan raczej odpadają

    Spalanie nieistotne, wygląd nieistotny, pojemność silnika nieistotna, Vmax
    nieistotne, tzw. prestiż też mam gdzieś.

    --
    //\/\aciek
    docktor(a)poczta.onet.pl

  • 2. Data: 2019-01-25 20:37:08
    Temat: Re: Klasycznie - co wybrać? [w końcu jest piątek]
    Od: Mateusz Viste <m...@n...pamietam>

    On Fri, 25 Jan 2019 19:59:08 +0100, Maciek wrote:
> [...]
    >
    > Spalanie nieistotne, wygląd nieistotny, pojemność silnika nieistotna,
    > Vmax nieistotne, tzw. prestiż też mam gdzieś.

    Dokker, w podstawowej wersji, nowy.

    Mateusz

  • 3. Data: 2019-01-25 20:43:21
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia 25 Jan 2019 19:37:08 GMT, Mateusz Viste napisał(a):

    > Dokker, w podstawowej wersji, nowy.

    Te siedzenia z tyłu nie są pełnowymiarowe. To zwykła, wąska kanapa, tylko
    że podzielona na 3.

    --
    //\/\aciek
    docktor(a)poczta.onet.pl

  • 4. Data: 2019-01-25 20:49:59
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Fri, 25 Jan 2019 19:59:08 +0100, Maciek napisał(a):

    > - benzynowy silnik

    A fuj...
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 5. Data: 2019-01-25 20:53:34
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 25 Jan 2019 20:49:59 +0100, Jacek Maciejewski napisał(a):

    > A fuj...

    Kwestia gustu.
    Zresztą prawie nie ma samochodów, które nie występują w obu wersjach, więc
    to bez znaczenia.

    --
    //\/\aciek
    docktor(a)poczta.onet.pl

  • 6. Data: 2019-01-25 21:07:20
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 25 stycznia 2019 19:58:59 UTC+1 użytkownik Maciek napisał:
> [...]
    >
    > Spalanie nieistotne, wygląd nieistotny, pojemność silnika nieistotna, Vmax
    > nieistotne, tzw. prestiż też mam gdzieś.

    Multipla
    Piszę poważnie

  • 7. Data: 2019-01-25 21:08:33
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Fri, 25 Jan 2019 20:53:34 +0100, Maciek napisał(a):

    > Kwestia gustu.

    Dziwne i mało zgodne z wiedzą techniczną rzeczy dzieją się w przestrzeni
    medialnej i umysłach nietechnicznych w sprawie silników spalinowych oraz
    trakcji w ogóle. Fakt jest taki że diesel pali 5l/100km za 4,7zł a
    benzynówka 7l/100km za 5zł. Jeśli dla kogoś to żadna różnica, to może
    uwzględnić jeszcze aspekty ekologiczno-klimatyczne, walnąć focha jak
    Gliński i kupić np. elektryka :)
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 8. Data: 2019-01-25 21:17:14
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 25 Jan 2019 21:08:33 +0100, Jacek Maciejewski napisał(a):

> [...]
    > medialnej i umysłach nietechnicznych w sprawie silników spalinowych oraz
    > trakcji w ogóle. Fakt jest taki że diesel pali 5l/100km za 4,7zł a

    Dawno nie tankowales :-)

    > Jeśli dla kogoś to żadna różnica, to może
    > uwzględnić jeszcze aspekty ekologiczno-klimatyczne,

    Sa jeszcze ludzie, co za pare groszy nie beda truc innych :-)

    J.

  • 9. Data: 2019-01-25 21:18:30
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 25 Jan 2019 12:07:20 -0800 (PST), Kris napisał(a):

    > Multipla

    Strasznie niewygodny mi się wydaje, chociaż dawno nie jechałem. Ale nie ma
    bagażnika - zapomniałem o tym kryterium. Musi być bagażnik.

    --
    //\/\aciek
    docktor(a)poczta.onet.pl

  • 10. Data: 2019-01-25 21:22:43
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

> [...]

    > benzynówka 7l/100km za 5zł. Jeśli dla kogoś to żadna różnica, to może
    > uwzględnić jeszcze aspekty ekologiczno-klimatyczne, walnąć focha jak

    Koszt utrzymania samochodu nie sprowadza się do paliwa i spalania. Gdy mowa
    o samochodach używanych, wolnossąca benzyna będzie w ogólnym rozrachunku
    zawsze tańsza od diesla.
    Tylko co to ma do rzeczy i po co to wałkować? Mogę np. chcieć bezyniaka, bo
    lubę. Zły powód? Dla mnie świetny.

    --
    //\/\aciek
    docktor(a)poczta.onet.pl