    From: "xarafaxz@_tnijta_gmail.com" <xarafaxz@_tnijta_gmail.com>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: Kłamliwe reklamy.
    Date: Tue, 10 Mar 2009 10:22:16 +0100

    "Wiesław Żurek ...::: zVID :::..." wrote:

    > Hmmm... nie wiem czy to będzie na stałe ale u mnie ostatni wysypało się
    > dużo nowych/powracających klientów uciekających z CATV (największego
    > chyba w PL). Klientom tym pokończyły się umowy terminowe i po dość
    > szczegółowych pytaniach stwierdzają:
    > Telefon - po co mi mam komórki 3 w rodzinie,
    > Cyfrowa TV ??- hmm mam 25 cali kineskopowe, a dekoder na jeden TV.

    Podejście firmy do klienta do zawsze sprawa indywidualna, zależna od
    miejsca, a często i przypadku. U nas były 2 sieci osiedlowe. 1 upadła
    (autentycznie upadła, nie została wykupiona po prostu upadła i na własne
    życzenie), a druga uciekła w radio na wioski, bo na osiedlach niema czego
    szukać, pozostała jej tam garstka ludzi. Co do telefonii to nie
    generalizowałbym. Dla ludzi co dużo dzwonią telefon stacjonarny to zawsze
    jest spore obniżenie kosztów. Rynek telefonii stacjonarnej jest póki co
    więcej wart niż dostępu do internetu i szacując lekko pozostanie tak
    jeszcze przez co najmniej 3 lata.