    From: "VSS" <n...@v...pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Kieszeń na HDD
    Date: Fri, 21 May 2010 00:02:06 +0200

    Witam !

    Poszukuję kieszeni na HDD z USB i LAN. Większość ma tę właściwość, ze jak
    działa USB to umiera LAN i na odwrót. Ja chciałbym taką która umożliwia
    czyatnie i zapis dysku z obu interfejsów jednocześnie. Jakby jeszcze umiała
    obsługiwać torrenty to juz mega wypas ale nie jest to wymagane. Nie
    interesują mnie kombajny mające tysiące zbędnych funkcji. Na Alleegro pełno
    kieszeni ale brak jakiejkolwiek informacji o działaniu obu interfejsów
    jednocześnie a sprzedawcy w 90% nie wiedzą.

    --
    VSS
    http://vss.pl