  • 1. Data: 2014-05-02 19:19:48
    Temat: Kieszeń USB3 na dysk 2.5"
    Od: "Latet" <l...@l...pl>

    Witam,

    Proszę o polecenie mi dobrej kieszeni USB3, do której można włożyć dysk 2.5"
    (sata, oczywiście).
    Na razie mam dysk 1TB, ale dobrze, aby taka kieszeń działała dobrze takze z
    większymi.

    Dzięki.

  • 2. Data: 2014-05-03 09:59:46
    Temat: Re: Kieszeń USB3 na dysk 2.5"
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2014-05-02 19:19, Latet pisze:
> [...]
    > 2.5" (sata, oczywiście).
    > Na razie mam dysk 1TB, ale dobrze, aby taka kieszeń działała dobrze

    Kilka różnych widziałem. Jednak nie miałem możliwości aby wykonać
    dokładniejsze testy.

    Ze względu na zwartą i mocną obudowę oraz dodatkowy futerał wybrałem dla
    siebie:
    Icy Box obudowa na dysk 2,5'' SATA z 1x USB 3.0, Aluminium + futerał
    Kod: C1063118
    P/N: IB-231StU3-G

    Jest dość szybka, pracuje bezproblemowo na kablu 1,8mb. Dokleiłem tylko
    na spodzie gumowe nóżki z jakiegoś routera.

    W tej chwili nie pamiętam, co ma w środku, ale moje założenie to też
    była obsługa HDD > 1TB.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam