  • 11. Data: 2011-01-14 12:20:53
    Temat: Re: Kiedy kupować letnie opony?
    Od: noker <n...@g...pl>

    W dniu 2011-01-14 11:36, Tadeusz pisze:

    > 235 do E39??? to masz tam upchany V12??? :)

    Oponę chce dobrać do felgi 8Jx17
    a pod maską typowo R6 2.8l ;)

    Jaki rozmiar sugerujesz?
    Zimowe mam 225/55R16 i fakt że są bardziej komfortowe.
    Ale albo wygląd - albo komfort.

  • 12. Data: 2011-01-14 12:45:09
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2011-01-14, noker <n...@g...pl> wrote:

    > Oponę chce dobrać do felgi 8Jx17
    > a pod maską typowo R6 2.8l ;)
    >
    > Jaki rozmiar sugerujesz?
    > Zimowe mam 225/55R16 i fakt że są bardziej komfortowe.
    > Ale albo wygląd - albo komfort.

    A będziesz tym samochodem jeździć czy ma ładnie wyglądać przed domem?

    Krzysiek Kiełczewski

  • 13. Data: 2011-01-14 14:01:35
    Od: noker <n...@g...pl>

    > A będziesz tym samochodem jeździć czy ma ładnie wyglądać przed domem?
    >
    > Krzysiek Kiełczewski
    To co? Założyć nowy temat: Jaką oponę moge założyć na felgę 8Jx17 w beemwu?
    Felgi mam i kroppka. Chodzi o oponę.
    Przed domem jakby miał stać to i na zimówkach ładnie się prezentuje :]

  • 14. Data: 2011-01-14 14:42:55
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin noker

    > To co? Założyć nowy temat: Jaką oponę moge założyć na felgę 8Jx17 w
    > beemwu? Felgi mam i kroppka. Chodzi o oponę. Przed domem jakby miał stać
    > to i na zimówkach ładnie się prezentuje :]

    Skoro było tam seryjnie 225/50/R17 to taką załóż.