  • 31. Data: 2002-04-25 13:31:59
    Temat: Re: Kiedy ktoś zrobi porządek z IRCnetem ?
    Od: bler <m...@b...eu.org>

    > Czemu z dresami ? Nie sądzę żeby chcieli kupić ;-)
    > Nie mam zamiaru nigdzie się ruszać - chodziło o to czy Ci ludzie są
    > powszechnie znani. Teraz wiem, że nie są i stąd takie poczucie
    > bezkarności.

    hyhyhy. :> czyli innymi slowy, wlazles na irca x czasu temu i tak sobie
    siedziales, myslac, ze irc.pl sie sam zrobil i sam sie jakos tam utrzymuje,
    na zasadzie 'szostego dnia Bog stworzyl reszte', a dopiero teraz sie
    zorientowales ze jest ktos taki jak ircop?

    wg Ciebie, 'powszechna znanosc' by nastapila gdyby irc@ pojawiali sie co
    tydzien w tenbicie czy innym rownie gornolotnym programie?

    dla mnie np. sa powrzechnie znani, czesc irl czesc via irc, wiec imo to
    tylko Twoja wina, ze nie wiesz kto Ci kupil ta zabawke i kto ja naprawia
    kiedy spisz :)

    --
    M.

  • 32. Data: 2002-04-25 13:32:06
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@i...pl>

    Marcin Wojtczuk <r...@b...pl> wrote:
    > Nie mam zamiaru nigdzie się ruszać - chodziło o to czy Ci ludzie są
    > powszechnie znani. Teraz wiem, że nie są i stąd takie poczucie
    > bezkarności.

    A co to ma wspólnego z IRCem i Ircnetem? Bo argumentacja iście.... głupia?

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 33. Data: 2002-04-25 13:32:14
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@i...pl>

    Aguirre <-...@t...pl> wrote:
    > Ale prawdziwy problem leży gdzie indziej - pracownicy uczelni
    > zajmujący się administrowaniem IRCnet-em i NEWSami tracą
    > bezproduktywnie czas (swój i maszyn). Czas za który płaci podatnik.

    Chciałem zauważyć, że nie wszystkie serwery news stoją "na uczelniach". A za
    czas administratorów/serwera/łącza na pewno nie płaci podatnik.

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 34. Data: 2002-04-25 13:32:39
    Od: Piotr Meyer <a...@r...pl>

    Paweł Świrek wrote:

    > Niekoniecznie. Lepiej byłoby już zrobić porządek na uczelniach, ale to może

    Zasadniczo miałem się powstrzymać, ale: czy możesz opisać mi, jak
    wyobrażasz sobie ten porządek? Chyba, że "ja rzucam ideę a wy ją
    łapcie"

    > być trudne. Komercjalizacja ... niebardzo. Mogą być duże lagi, splity i

    Z komercyjnym IRCem będzie tak samo, jak byłoby z komercyjnymi newsami.
    User: "Jak będzie komercja, to będzie dobrze!"
    Admin: "A ile zapłacisz za dostęp? Serwer news ma swoje potrzeby"
    User: "No, nie więcej niż dwadzieścia złotych miesięcznie!"
    Admin: [nieco zrezygnowany, nie ma już siły wysyłać kolejnemu młodemu
    gniewnemu krótkiego wykładu na temat cen pasma i sprzętu, a
    potem tłumaczyć, że 'nie da rady, oba samce']

    Pozdrawiam,
    Piotr 'aniou' Meyer

  • 35. Data: 2002-04-25 13:32:51
    Od: Samotnik <s...@s...eu.org>

    W artykule <1...@f...viper.lan> Marcin Wojtczuk napisał(a):
> [...]
    > Nie mam zamiaru nigdzie się ruszać - chodziło o to czy Ci ludzie są
    > powszechnie znani. Teraz wiem, że nie są i stąd takie poczucie

    Czekaj - osobiście to chyba rzeczywiście nie wszyscy ich znają (co w Internecie nie
    jest takie dziwne), ale np. z newsów to już bardziej... To nie są przypadkowe osoby.
    --
    Samotnik
    Michal Jeczalik Sr, http://www.samotnia.eu.org/

  • 36. Data: 2002-04-25 15:18:25
    Temat: Re: Kiedy ktoś zrobi porządek z IRCnetem ? [OT, *sigh*]
    Od: Piotr Szmitkowski <j...@S...gdziekolwiek.pl>

    Wiadomość napisana przez: vrv:

    > Rozumiem, ze to jest argumentacja za tym, zeby zrobic z tym pozadek? bo wg
    > mnie masz 100% racje.. powinines miec mozliwosc wyjechania nawet czolgiem na
    > gasienicach!

    To zle mnie zrozumiales.
    Sa pewne zasady - jesli je lamie to spotykaja mnie konsekwencje.
    Calkiem zrozumiale jest to ze klony,boty,chamstwo na ircu sa niemile
    widziane jak czolgi z gasienicami na ulicach.

    Poza tym jesli nie podobaja ci sie ulice po ktorych nie mozna jezdzic
    czolgiem mozesz sobie zbudowac wlasny poligon [czytaj postawic serwer].

    ps.
    Polska z jakiejs przyczyny w koncu ma etykietke najwiekszego bydla
    na ircu. Za niewinnosc i kulture sie tego nie dostaje raczej.

    --
    jackal
    (:) P.I.G.S. Member

  • 37. Data: 2002-04-25 20:34:17
    Od: Paweł Świrek <d...@a...w.sig.pl>

    Piotr Meyer wrote:

    > Zasadniczo miałem się powstrzymać, ale: czy możesz opisać mi, jak
    > wyobrażasz sobie ten porządek? Chyba, że "ja rzucam ideę a wy ją
    > łapcie"

    Jakoś tego sobie do końca nie wyobrażam, bo to trochę się za bardzo
    wymknęło spod kontroli. Przede wszystkim powinno być tak, jak w prywatnych
    firmach, czyli koniec z obijaniem się, z graniem w Quake na sieci przez
    asystentów, itp. Ale wiem, że to niewykonalne. Na uczelniach od lat panuje
    zbyt duży bałagan, żeby to opanować. Wiem to z doświadczenia (5 lat
    studiowania na elektronice na AGH i teraz podyplomowe)

> [...]
    > gniewnemu krótkiego wykładu na temat cen pasma i sprzętu, a
    > potem tłumaczyć, że 'nie da rady, oba samce']

    Będzie tak samo, a nawet i gorzej. Dojdzie jeszcze zakładanie dławików
    przez TPSA na łącza, do których są podpięte ircserwery i dopiero będzie...

    --
    Paweł Świrek, KING_CRIM on IRC, ICQ: 138677500
    mailto:p...@p...pl http://www.nzs.pl/~swierk/ +48607332755

  • 38. Data: 2002-04-25 20:34:25
    Od: Szymon Sokół <s...@b...operator.from.hell.pl>

    [----]

    >Czekaj - osobiście to chyba rzeczywiście nie wszyscy ich znają (co w Internecie nie
    >jest takie dziwne), ale np. z newsów to już bardziej... To nie są przypadkowe osoby.

    Jedni są bardziej znani, inni mniej. Całkiem tak samo jak np. moderatorzy...
    :->
    --
    Szymon Sokol (SS316-RIPE, SS4004) -- Network Manager B
    Computer Center, University of Mining and Metallurgy, Krakow O

  • 39. Data: 2002-04-25 22:06:16
    Od: vrv <s...@p...onet.pl>

    wlasnie przez myslenia w kategoriach kar i zakazow

  • 40. Data: 2002-04-26 01:58:00
    Od: Tomasz Piłat <p...@i...pl>

    Paweł Świrek <d...@a...w.sig.pl> wrote:
    > Będzie tak samo, a nawet i gorzej. Dojdzie jeszcze zakładanie dławików
    > przez TPSA na łącza, do których są podpięte ircserwery i dopiero będzie...

    To ja poproszę z tego mpga....

    Ponc