  • 11. Data: 2010-02-23 21:52:13
    Temat: Re: Kawasaki ZR7
    Od: "Karambol" <k...@g...pl>

    Użytkownik "Szymon Machel" <s...@O...pl> napisał w wiadomości
    news:hm1brq$nsq$1@atlantis.news.neostrada.pl...

    > Najmłodszy nie jestem (pół wieku za mną:).
    > Nie chcę szlifierki/ścigacza/choppera.
    > Ma to nie zginąć pode mną 120kg/188cm.
    > Ma jechać, jak trzeba to i szybko - za jakiś czas:)
    > Więc rozglądam się za pojemnością 600-750, w miarę wygodna pozycja
    > możliwość pasażerki i jakieś kufry.

    Moze XTZ 750?

    --
    Karambol
    KTM LC4 620 EGS-E

  • 12. Data: 2010-02-24 01:21:14
    Od: " " <j...@g...SKASUJ-TO.pl>

    ZR-7 to fajny sprzęt jest, będzie pasował na pierwsze moto
    dla takiego nieułomka jak ty
    co do zegarków - hmm, nie wiem o co chodzi, normalne są...
    z mosiądzu miałyby być czy innego tytanu ?
    z góry zakładasz, że będziesz się ciągle glebał i wymieniał części ?

    a ten z ogłoszenia ma gmole, całkiem zgrabne chyba, dodatek
    nie do pogardzenia w pierwszym moto
    tylko cena trochę przyduża, 8k byłoby bardziej na miejscu
    obudowa stacyjki jakaś taka zbytnio powycierana jak na 24 tys.km
    czy tam widać wgniota na baku, po lewej stronie ?

    --
    pozdr
    janku

  • 13. Data: 2010-02-24 07:03:44
    Od: Seba <s...@g...pl>

    Dnia Tue, 23 Feb 2010 20:53:03 +0100, Szymon Machel napisał(a):

> [...]
    > Ma jechać, jak trzeba to i szybko - za jakiś czas:)
    > Więc rozglądam się za pojemnością 600-750, w miarę wygodna pozycja

    A może FZS 600 od Yamahy?
    W miarę duży (co oczywiście ma plusy i minusy), bezbolesny
    eksploatacyjnie, z mocnym i elastycznym silnikiem (jak na 600 cm3) do
    tego dosyć poprawnie jeżdżący/prowadzący się - no i ma owiewkę (co
    docenisz dosyć szybko). Co do wyglądu się nie wypowiem - co gust to
    ocena.

    Ja swojego Fazera kupiłem 2 sezony temu (jako swój pierwszy motocykl - o
    dziwo jeszcze żyję ;)) - przed 3 sezonem mogę już śmiało powiedzieć, że
    spełnił większość moich zapotrzebowań i oczekiwań. Motocykl wygodny,
    silnik mocny i elastyczny, trochę wk....ca skrzynia biegów (TTTM),
    bezawaryjny (do tej pory jedyną rzeczą którą wymieniłem poza częściami
    eksploatacyjnymi były kroćce ssące), brak jakichkolwiek problemów z
    częściami, akcesoriami, itd.).

    --
    Pozdrawiam,
    Sebastian S.

  • 14. Data: 2010-02-24 07:12:34
    Od: Magic <m...@w...pl>

    goman pisze:
    > a może dołożyć z tysiaka i kupić coś porządnego??
    > np VFR 750/800 ???

    Na pierwsze moto ? Nie polecam zdecydowanie.

    --
    Pozdrawiam - Maciek, ely50/srx250/vfr800.
    weFAQ&v=qvj

  • 15. Data: 2010-02-24 11:07:01
    Od: "Szymon Machel" <s...@O...pl>

    Użytkownik <j...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > obudowa stacyjki jakaś taka zbytnio powycierana jak na 24 tys.km
    > czy tam widać wgniota na baku, po lewej stronie ?

    Tak, jest tam wgniot. Gość twierdzi, że to od kierownicy w transporcie.
    Niby pasuje, ale kierownica nie dochodzi do baku, więc musiałoby być
    dobrze dociśnięte.

    Szymon

  • 16. Data: 2010-02-24 12:28:16
    Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl>

    Dnia (Wed, 24 Feb 2010 12:07:01 +0100) ktos podajacy sie za Szymon Machel
    wyklawiaturowal co nastepuje:

    Takie cos dzieje sie przy wywrotce.

    Piotr Klimek
    Suzuki SV1000S K3
    http://bikepics.com/members/piko/

  • 17. Data: 2010-02-24 12:46:42
    Od: "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm>

    Użytkownik "Seba" <s...@g...pl> napisał w wiadomości grup
    net...
    > A może FZS 600 od Yamahy?

    To i ja cos na temat tego moto powiem;)

    Dopiero co kupilem FZS'a w zeszlym roku pod koniec sezonu;) Po przesiadce z
    MZ'ty na bandziora mialem z nim problemy - miekki przod, ciezki i w moim
    odczuciu slaby. Szybko bandziora pogonilem i po poszukiwaniach z
    zastanawianiu (rowniez nad zr7 i z750) zdecydowalem sie na fazerka. Jestem
    bardzo zadowolony - lekki (przynajmniej takie sprawia wrazenie podczas
    jazdy), silnik przyjemny, bardzo rownomiernie oddaje moc (ale narazie nie
    mialem okazji docenic tego waloru). Hamulce rewelacyjne, przod regulowany
    (narazie wydaje mi sie za miekki, ale w przyszlym sezonie nad tym
    popracuje).

    Owiewka przedstawia maly problem - moja byla spawana kolo kierunkowskazu i
    wystarczylo lekko pacnac o futryne, zeby polamac owiewke. Jak ktos na
    pierwsze bierze to musi sie liczyc z tym mankamentem.

    Co do wydatkow to mialem tak:
    - jakis nr z walkiem zmiany biegow (koszt naprawy - uszczelka pod dekiel
    sprzegla)
    - przy okazji naprawy walka (podgiecie jednej blaszki) okazalo sie, ze
    mialem zle sprezyny na sprzegle (od nowszego modelu - dluzsze)
    - rozrzad (problematyczna wymiana, ale lepiej po zakupie
    sprawdzic/wymienic - po tym jak zobaczylem to:
    http://img.webme.com/pic/m/motocraft/p1210601.jpg to w kazdym moto od razu
    bede wymienial/sprawdzal)

    I tyle narazie, ale ogolnie slysze, ze dosc niezawodne to maszynki.

    --
    pzdr:
    Ivam

  • 18. Data: 2010-02-24 13:02:19
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    Ivam pisze:
    > zdecydowalem sie
    > na fazerka. Jestem bardzo zadowolony

    A ktory rocznik i jaki przebieg ?

    3 grzebania w silniku w tym jedno powazne w sprzecie z takim sobie
    zawieszeniem i silnikiem a uzytkownik bardzo zadowolony
    :-)

    To musi byc wiosna.

    KJ

  • 19. Data: 2010-02-24 13:09:06
    Od: "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm>

    Użytkownik "KJ Siła Słów" <K...@n...com> napisał w wiadomości grup

    > A ktory rocznik i jaki przebieg ?

    2000 i niby 23k mil

    > 3 grzebania w silniku w tym jedno powazne
    ??? Ktore to to powazne ??? Najwiecej trudnosci mi sprawil rozrzad, bo
    trzeba bylo lancuch zakuc, a tak to ja nie widze nic powaznego:P

    > w sprzecie z takim sobie zawieszeniem i silnikiem a uzytkownik bardzo
    > zadowolony
    > :-)

    Po MZ i bandziorze? Jak tu nie byc zadowolonym? :D

    > To musi byc wiosna.

    Gdyby nie to, ze w nocy padal snieg, to masz racje.

    --
    pzdr:
    Ivam

  • 20. Data: 2010-02-24 13:26:40
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    Ivam pisze:

    > 2000 i niby 23k mil

    zdecydowanie niby.

    > ??? Ktore to to powazne ???

    no rozrzad.

    > Gdyby nie to, ze w nocy padal snieg, to masz racje.

    Ale maila napisales za dnia wiec wiosną.

    KJ
    EXC