  • 11. Data: 2013-07-27 16:02:33
    Temat: Re: Katowice -> Koszalin
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    dyskusyjnych:16uggrr3yaerw.1lmeic05yzust.dlg@40tude.
    net...

    > I to lepsza droga niz 11 na tym odcinku ?

    Lepsza w sensie, że nie musisz pchać się do Poznania i zaliczać odcinka
    Poznań-Oborniki, który jest drogą przez mękę z tempem 40 km/h i to
    niekoniecznie przy wakacyjnym ruchu.
    W ogóle kumaci poznaniacy jeżdżą nad morze przez Czarnków/Wałcz/Połczyn, a
    nie DK11.

    > A do Szamotul jak

    Jak kto lubi.
    Mimo korków w Komornikach chyba jechałbym S11.

    - 306 jeszcze ze Steszewa, czy S11 do konca i 184 z
    > Przezmierowa ?
    >
    > Bo tak z drugiej strony - niewiele tej S11 brakuje i jak ktos sobie
    > dobrze trase w nawi przygotuje, to pieknie przejedzie.

    Pięknie to raczej nie, to droga po płytach/żwirze.
    Chyba że jednak mocno się cofnie, a to już bez sensu.

  • 12. Data: 2013-07-29 10:58:17
    Od: s...@g...com

    W dniu piątek, 26 lipca 2013 14:17:13 UTC+2 użytkownik J.F. napisał:
    > Mocno dookola sie wydaje. 100km dalej. A to wcale nie taka dobra
    >
    > droga i nawet S3 ma miejscami tylko dwa pasy, tzn po jednym w kazda
    >
    > strone.
    >
    > I mimo ze w porównaniu do "zwyklej krajowki" jest dosc szybka, to jak
    >
    > sie trafi w ruch ciezarowek, to duzo szybciej sie nie pojedzie.
    >

    > I w dodatku korek w Legnicy - do tego doszlo ze znajomy z Zielonej
    >
    > Gory do Katowic jezdzi 94 do Wroclawia.
    >
    > Z tym ze korki miedzy Lesnica i AOW potrafia byc duze.

    W miniony weekend - czas poniżej 7h. Wprawdzie kierunek przeciwny czyli 6/3/4/1 ;)
    Wyjazd z Kołobrzegu ok.6:00 rano.

  • 13. Data: 2013-07-29 11:44:55
    Od: Marek <m...@g...pl>

    On 26.07.2013 12:55, s...@g...com wrote:
    > Gdybyście musieli jechać z Katowic do Koszalina w poniedziałek o godzinie 6:00, to
    którą trasę wybralibyście:
    > a) Katowice (4)-> Wrocław(5)-> Poznań(11)-> Koszalin
    > b) Katowice (86/1)-> Świecie-> Tuchola-> Chojnice, Bobolice(11)-> Koszalin

    Znajomi ostatnio jezdza nastepujaco:
    Katowice, Wroclaw, Berlin, Szczecin: Koszalin - wiecej km, ale mnie debili.

    --
    Marek
    echo q...@k...csq | tr a-di-rs-ze-h a-z

  • 14. Data: 2013-07-30 01:58:49
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 27 Jul 2013 16:02:33 +0200, Cavallino napisał(a):

    > Lepsza w sensie, że nie musisz pchać się do Poznania i zaliczać odcinka
    > Poznań-Oborniki, który jest drogą przez mękę z tempem 40 km/h i to
    > niekoniecznie przy wakacyjnym ruchu.

    Hm, jechalem w niewakacyjnym i wydaje mi sie ze ze szybciej sie dalo.

    P.S. 5-tka miedzy wroclawiem a Poznaniem juz dosc gesto FR obstawiona
    ..

    > Pięknie to raczej nie, to droga po płytach/żwirze.
    > Chyba że jednak mocno się cofnie, a to już bez sensu.

    Sa tam chyba i lepsze drogi ?
    Co prawda sporo dluzsze ... ale to sporo to o kilka km :-)

    J.

  • 15. Data: 2013-07-30 17:35:42
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    net...

    > Hm, jechalem w niewakacyjnym i wydaje mi sie ze ze szybciej sie dalo.
    >
    > P.S. 5-tka miedzy wroclawiem a Poznaniem juz dosc gesto FR obstawiona
    > ..

    > Sa tam chyba i lepsze drogi ?

    Nie bardzo właśnie.
    Albo wpadasz w jakąś wiochę, przez którą nie pojedziesz więcej niż 40 (np.
    Kiekrz, a on jest dłuuuuugi).

  • 16. Data: 2013-07-31 10:16:21
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 30 Jul 2013 17:35:42 +0200, Cavallino napisał(a):

    > Nie bardzo właśnie.
    > Albo wpadasz w jakąś wiochę, przez którą nie pojedziesz więcej niż 40 (np.
    > Kiekrz, a on jest dłuuuuugi).

    I ile ma - 4 km ? To tylko dwie minuty straty.

    Ale myslalem o ominieciu Kiekrza. Nie da sie ?

    J.

  • 17. Data: 2013-07-31 10:24:19
    Od: "Darek" <b...@w...pl>

    > ok 10-11 bedziesz w Poznaniu ... i moze juz korki będą małe.
    > Obwodnica S11 ciagle niedokonczona i zasadniczo trzeba przejechac przez
    > miasto.
    A na A2 zobaczysz drogowskazy kierujące na obwodnicę S11 której nie ma

  • 18. Data: 2013-07-31 16:02:23
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Fri, 26 Jul 2013 14:17:13 +0200, w
    <51f261eb$0$1263$65785112@news.neostrada.pl>, "J.F"
    <j...@p...onet.pl> napisał(-a):

    > I w dodatku korek w Legnicy - do tego doszlo ze znajomy z Zielonej
    > Gory do Katowic jezdzi 94 do Wroclawia.

    Bo się nie zjeżdża z A4 na DK3/S3 w Legnicy...

  • 19. Data: 2013-07-31 16:54:02
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    > W miniony weekend - czas poniżej 7h. Wprawdzie kierunek przeciwny czyli 6/3/4/1 ;)
    Wyjazd z Kołobrzegu ok.6:00 rano.

    Macie targeo, korkosferę -- po co zgadywać jak można sobie dość dobrze
    samodzielnie sprawdzić czasy i długości tras :).

  • 20. Data: 2013-07-31 17:41:47
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik napisał w wiadomości grup
    com...

    >Macie targeo, korkosferę -- po co zgadywać jak można sobie dość
    >dobrze
    >samodzielnie sprawdzić czasy i długości tras :).

    A jestes pewien ze wyliczaja poprawnie ?

    Targeo proponuje 11-ke, choc sam stwierdza ze innymi szybciej.

    Korkosfera rekomenduje Wroclaw-Poznan, przy czym trasa "najszybsza"
    jest 2 km i 5 minut krotsza od rekomendowanej i polega na ominieciu
    Poznan Oborniki oplotkami.

    Obie prowadza z wrocka przez Rawicz-Gostyn-Srem - ten wariant sie
    pojawial czesto wsrod propozycji,
    ale przedostatnio ponoc sie cos zepsulo - juz naprawili ?

    J.