  • 1. Data: 2010-05-18 12:10:43
    Temat: Kąt VFR V-TEC postawionej na kosie
    Od: Contravene <c...@i...pl>

    Witam,

    nietypowe pytanie dla posiadaczy Hondy VFR 800 V-TEC (02). Pod jakim
    kątem jest ustawiony moto, kiedy postawicie go na kosie (z
    wyprostowaną kierownicą i na równym terenie)? Mam wrażenie, że moja
    Honda jest zbyt przechylona... Tych, którym się chce, proszę o zdjęcie
    zrobione - hmm... od tyłu... Za pomocą zaawansowanych programów do
    obróbki fotografii i z użyciem najnowszych technologii obliczę ten
    kąt.

    Pozdrawiam,
    Contravene
    VFR

  • 2. Data: 2010-05-18 18:09:14
    Temat: Re: Kąt VFR V-TEC postawionej na kosie
    Od: Magic <m...@w...pl>

    Contravene napisał(a):
> [...]
    > kątem jest ustawiony moto, kiedy postawicie go na kosie (z
    > wyprostowaną kierownicą i na równym terenie)? Mam wrażenie, że moja

    Sprawdź mocowanie kosy, kiedyś odkręciła mi się i wybyła jedna z dwóch
    śrub mocujących jarzmo kosy i objaw był podobny. Chociaż VFR to raczej
    miały problem w drugą stronę - stały zbyt prosto. Moja z tego powodu
    leżała na prawej stronie 2 razy.

    --
    Pozdrawiam - Maciek, ely50/srx250/vfr800[']

  • 3. Data: 2010-05-18 18:21:14
    Od: solo <s...@o...pl>

    Contravene pisze:
> [...]
    > zrobione - hmm... od tyłu... Za pomocą zaawansowanych programów do
    > obróbki fotografii i z użyciem najnowszych technologii obliczę ten

    A nie prościej było by zmierzyć wysokość w pionie do np. odważnika na
    kierownicy, i porównać z wysokością u innych?

    Solo R1

  • 4. Data: 2010-05-19 00:03:05
    Od: "Leszek Karlik" <l...@h...pl>

    On Tue, 18 May 2010 20:09:14 +0200, Magic <m...@w...pl>
    wrote:

    [...]
    > Sprawdź mocowanie kosy, kiedyś odkręciła mi się i wybyła jedna z dwóch
    > śrub mocujących jarzmo kosy i objaw był podobny.

    W pierwszej chwili myślałem, że jestem dalej w wątku o protestach pod
    Ministerstwem Infrastruktury...

    --
    Leszek 'Leslie' Karlik
    NTV 650

  • 5. Data: 2010-05-24 11:28:45
    Od: Contravene <c...@i...pl>

    On 18 Maj, 20:09, Magic <m...@w...pl> wrote:
    > Sprawdź mocowanie kosy, kiedyś odkręciła mi się i wybyła jedna z dwóch
    > śrub mocujących jarzmo kosy i objaw był podobny.

    Prawdopodobnie u mnie jest to samo. W jarzmie widac otwor na srobe
    (ten bardziej z przodu), ale samej sroby juz brak, za to opiera sie to
    to o silnik. Moglbys zrobic zdjecie temu jarzmu i je tu zaprezentowac?
    Bylbym zoobowiazany.

    Pozdrawiam,
    Contravene
    VFR

  • 6. Data: 2010-05-24 11:30:51
    Od: Contravene <c...@i...pl>

    On 18 Maj, 20:21, solo <s...@o...pl> wrote:
    > A nie prościej było by zmierzyć wysokość w pionie do np. odważnika na
    > kierownicy, i porównać z wysokością u innych?

    Nie wiem czy prosciej, ale to tez jest opcja. Tylko wydaje mi sie, ze
    trudniej byloby wychwycic dokladna roznice (pewnie chodziloby o
    milimetry).

    Pozdrawiam,
    Contravene
    VFR

  • 7. Data: 2010-05-24 11:32:53
    Od: Contravene <c...@i...pl>

    On 24 Maj, 13:28, Contravene <c...@i...pl> wrote:
    Moglbys zrobic zdjecie temu jarzmu i je tu zaprezentowac?

    Hmm, jesli te znaczki w Twoim podpisie to swieczka/znicz, to chyba nie
    moglbys...

    Pozdrawiam,
    Contravene
    VFR

  • 8. Data: 2010-05-24 19:35:56
    Od: "Radarro" <r...@g...pl>

    Contravene <c...@i...pl> napisał(a):

    > On 24 Maj, 13:28, Contravene <c...@i...pl> wrote:
    > Moglbys zrobic zdjecie temu jarzmu i je tu zaprezentowac?
    >
    > Hmm, jesli te znaczki w Twoim podpisie to swieczka/znicz, to chyba nie
    > moglbys...

    Magic ma/miał (?) RC 46 ale przed V-tekiem, więc kat moze byc inny.
    Ja tez mam rocznik '99, wiec nie wiem czy cipo moze to :)

    Ale mam rozwiazanie - zaloguj sie u nas na forumie - vfr-oc.pl Tam znajdziesz
    opor zdjec Vitkow, a i kat bankowo Ci ktos zmierzy.
    Pozdr!
    --
    Radarro
    V4 + R6

  • 9. Data: 2010-05-25 06:24:02
    Od: Contravene <c...@i...pl>

    On 24 Maj, 21:35, "Radarro" <r...@g...pl> wrote:
    > Ale mam rozwiazanie - zaloguj sie u nas na forumie - vfr-oc.pl Tam znajdziesz
    > opor zdjec Vitkow, a i kat bankowo Ci ktos zmierzy.
    > Pozdr!

    Ok, dzieki, tak zrobie.

    Pozdrawiam,
    Contravene
    VFR

  • 10. Data: 2010-05-25 08:48:32
    Od: donia <d...@p...onet.pl>

    W dniu 2010-05-18 20:09, Magic pisze:

> [...]
    > śrub mocujących jarzmo kosy i objaw był podobny. Chociaż VFR to raczej
    > miały problem w drugą stronę - stały zbyt prosto. Moja z tego powodu

    dokładnie, co prawda na szczęście moja się jeszcze nie przewróciła, ale
    z bagażami to mam wrażenie że nie wiele jej brakuje.

    --
    pzdrv
    donia i VyFRotka 800