  • 11. Data: 2010-05-25 08:52:23
    Temat: Re: Kąt VFR V-TEC postawionej na kosie
    Od: donia <d...@p...onet.pl>

    W dniu 2010-05-18 14:10, Contravene pisze:
    > Witam,
    >
    > nietypowe pytanie dla posiadaczy Hondy VFR 800 V-TEC (02). Pod jakim
    > kątem jest ustawiony moto, kiedy postawicie go na kosie (z
    > wyprostowaną kierownicą i na równym terenie)? Mam wrażenie, że moja
    > Honda jest zbyt przechylona... Tych, którym się chce, proszę o zdjęcie
    > zrobione - hmm... od tyłu... Za pomocą zaawansowanych programów do
    > obróbki fotografii i z użyciem najnowszych technologii obliczę ten
    > kąt.
    >
    > Pozdrawiam,
    > Contravene
    > VFR

    tu masz jakieś stare zdjęcia, cofać musisz przeglądarką,
    coś tam widać, że bardzie pionowo niż poziomo :)

    http://www.donia.neostrada.pl/index404.html

    --
    pzdrv
    donia i VyFRotka 800

  • 12. Data: 2010-05-26 09:33:02
    Od: Contravene <c...@i...pl>

    On 25 Maj, 10:52, donia <d...@p...onet.pl> wrote:
    > tu masz jakieś stare zdjęcia, cofać musisz przeglądarką,
    > coś tam widać, że bardzie pionowo niż poziomo :)
    >
    > http://www.donia.neostrada.pl/index404.html

    Dzieki serdeczne! Nie mam juz watpliwosci, ze moja VFR za bardzo sie
    kladzie. Widac golym okiem bez mierzenia katow. Chyba tak jak pisze
    Magic, to wina srobki, ktora wylatala. Trzeba bedzie sie za to zabrac.

    Na marginesie: ładna maszynka, doniu :)

    Pozdrawiam,
    Contravene
    VFR