  • 11. Data: 2010-04-29 11:43:56
    Temat: Re: Kaski otwarte - czy naprawdę tak niebezpieczne?
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    Marcin N pisze:

    > Czy zdarza się Wam jeździć w kaskach otwartych? Czy taki kask na lato w
    > ogóle warty jest rozważenia?

    http://bikergear.co.uk/schuberth-open-face-helmet-p-
    1118.html

    Powiedzialbym, ze w miescie wieksza szansa na paciak w ktorym szczeka
    wezmie udzial niz za miastem - ale to tylko teoretyczne pierdzielenie
    :-)

    KJ

  • 12. Data: 2010-04-29 12:08:14
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl>

    On 2010-04-29 13:43:56 +0200, KJ Siła Słów <K...@n...com> said:

    > http://bikergear.co.uk/schuberth-open-face-helmet-p-
    1118.html

    Polecam go przed zakupem przymierzyć (co oczywiście jest dobrym
    pomysłem przy każdym kasku, ale przy tym w szczególności), bo ma dość
    nietypowe wnętrze i wielu osobom nie pasuje na łeb.

    de Fresz

  • 13. Data: 2010-04-29 13:22:17
    Od: "Tytus z fabryki" <t...@g...pl>

    Siemka

    *** "KJ Siła Słów"
    http://bikergear.co.uk/schuberth-open-face-helmet-p-
    1118.html

    Narciarski kask slalomowy??? - kurna taki tez mam :) i ma full wentylacje :)

    Tytus z fabryki

    5071 (20100429) __________

  • 14. Data: 2010-04-29 13:23:12
    Od: Nikanor <p...@g...com>

    On 29 Kwi, 10:04, "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> >
    >Zacząłem się zastanawiać nad kaskiem otwartym na lato.

    Rozważ też np. takie coś:

    http://www.webbikeworld.com/r2/motorcycle-helmet/nol
    an-n43/

    Poznałem użytkownika (naked, miasto) - bardzo sobie chwalił. A z
    innych opcji - enduro się doskonale sprawdza w mieście. Dla luzu można
    zamiast gogli założyć rowerowe okularki.

    --
    Nikanor

  • 15. Data: 2010-04-29 13:23:33
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2010-04-29 13:43, KJ Siła Słów pisze:

    > http://bikergear.co.uk/schuberth-open-face-helmet-p-
    1118.html

    A Louis ma je teraz w promocji - czarny mat za ok 290 Euro.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

  • 16. Data: 2010-04-29 13:31:07
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    Nikanor pisze:
    > - enduro się doskonale sprawdza w mieście.

    Mi nie bardzo, od 150 ciezko sie oddycha, wiater kurna taki jakis.
    Kask ma nisko dziob i zawadza mi o ochraniacze na ramionach jak chce
    sie obejrzec.

    > Dla luzu można
    > zamiast gogli założyć roweroweokularki.

    A gogle z pinami na zrywki maja male pole widzenia, w okularach
    rekreracyjnych z kolei wieje dosc mocno pod oczy, moze specjalne
    rowerowe sa w tym lepsze, ale ogolnie zakladanie okularow z ramiaczkami
    pod kask jest IMO troche niewygodne.

    KJ

  • 17. Data: 2010-04-29 13:32:52
    Od: "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl>

    Użytkownik "Kuczu" <q...@g...com> napisał w wiadomości grup

    1118.html

    > A Louis ma je teraz w promocji - czarny mat za ok 290 Euro.

    Czarny mat - idealny na lato. ;)

  • 18. Data: 2010-04-29 13:52:42
    Od: mysiar <p...@W...pl>

    On 29/04/2010 12:12, Marcin N wrote:

    > Użytkownik "KLOSZ" <konradki@USUN_TOwp.pl> napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    > Ale masz kask z podwójną homologacją (niewiele jest takich), czy sobie
    > po prostu otwierasz "zwykły"?
    >
    > Kask szczękowy po otwarciu jest bardzo niestabilny - jego środek
    > ciężkości się unosi i nie wydaje się bezpieczny dla użytkownika.
    >
    > O ile wiem, to tylko Shark Evoline i Caberg Sintesi mają podwójne
    > homologacje. Oba jednak są bardzo ciężkie. No i nietanie.

    Nolan ma CE na otwarta i zamknieta przylbice

    --
    mysiar

  • 19. Data: 2010-04-29 14:23:10
    Od: "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl>

    Użytkownik "mysiar" <p...@W...pl> napisał w wiadomości grup

    > Nolan ma CE na otwarta i zamknieta przylbice

    Jaki model? N102 i 103 na pewno nie.

  • 20. Data: 2010-04-29 14:53:37
    Od: duddits <d...@b...com>

    W dniu 29.04.2010 15:23, Nikanor pisze:
    > Rozważ też np. takie coś:
    >
    > http://www.webbikeworld.com/r2/motorcycle-helmet/nol
    an-n43/

    Kolega czoperowiec też jest zadowolony z tego modelu.

    --
    duddits