  • 1. Data: 2012-02-27 17:03:54
    Temat: Karta sieciowa się wiesza.
    Od: "WebSmok" <_...@w...pl>

    Moja karta sieciowa raz na jakiś czas zdycha i nie pobiera adresu z DHCP
    i ręcznie podanego też. By to naprawić muszę zresetować ACPI przytrzymując
    dłużej power.
    Czyja jest to wina mojej karty, czy routera/switcha? Czy można coś
    ustawić w konfiguracji windowsowego sterownika, by takiej sytuacji zapowiedz
    lub naprawiać ją z poziomu pracującego systemu.
    Pozdrawy
    WebSmok

  • 2. Data: 2012-02-27 17:34:48
    Temat: Re: Karta sieciowa się wiesza.
    Od: Rafal Lukawski <r...@l...pl>

    On 2012-02-27 18:03, WebSmok wrote:
> [...]
    > ustawić w konfiguracji windowsowego sterownika, by takiej sytuacji
    > zapowiedz lub naprawiać ją z poziomu pracującego systemu.

    Co to znaczy zdycha?
    Co to znaczy, że nie pobiera adresu ręcznie podanego - gdzie go podajesz
    - w systemie operacyjnym?
    Jaka karta?
    To grupa o sprzęcie nie o windowsach btw.

    Tak przy okazji aby zrozumieć treść swojego postu, spróbuj odpowiedzieć
    na ten:

    "Mój samochód czasami traci moc, nie pomaga ani dolanie paliwa ani
    oleju. Pomaga zrestartowanie silnika poprzez przekręcenie kluczyka. Czy
    to moja wina czy oleju, ew. silnieka? Czy coś można zrobić z pozycji
    kierowcy by naprawić samochód z siedzenia kierowcy gdy silnik działa?"

    Ja bym polecił takiemu jazde do warsztatu ;)