  • 1. Data: 2010-10-19 11:53:00
    Temat: Karta graficzna do 1000zł
    Od: PesTYcyD <p...@w...pl>

    Ok jedziemy dalej z zakupami ;)
    Gra oczywiście dla rozrywki, ma być możliwie maksymalnie wydajna,
    zasilacz 750W więc powinien pociągnąć wszystko. Budżet to 1000zł

  • 2. Data: 2010-10-19 12:04:00
    Temat: Re: Karta graficzna do 1000zł
    Od: "Santana" <s...@i...pl>

    Użytkownik "PesTYcyD" <p...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Ok jedziemy dalej z zakupami ;)
    > Gra oczywiście dla rozrywki, ma być możliwie maksymalnie wydajna, zasilacz
    > 750W więc powinien pociągnąć wszystko. Budżet to 1000zł

    HD5850

  • 3. Data: 2010-10-19 12:15:44
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "PesTYcyD" <p...@w...pl> wrote in message
    > Ok jedziemy dalej z zakupami ;)
    > Gra oczywiście dla rozrywki, ma być możliwie maksymalnie wydajna, zasilacz
    > 750W więc powinien pociągnąć wszystko. Budżet to 1000zł

    http://www.tomshardware.co.uk/graphics-card-geforce-
    radeon,review-32014-5.html

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 4. Data: 2010-10-19 12:26:16
    Od: konieczko <t...@o...pl>

    W dniu 2010-10-19 13:53, PesTYcyD pisze:
    > Ok jedziemy dalej z zakupami ;)
    > Gra oczywiście dla rozrywki, ma być możliwie maksymalnie wydajna,
    > zasilacz 750W więc powinien pociągnąć wszystko. Budżet to 1000zł

    Z tymi testami bylbym ostrozny, poczytalem kilka testow i zamienilem
    8600GTS na Radka 5570 ze niby identyczna wydajnosciowo i okazuje sie ze
    dupa zbita radek niewiele szybszy od wbudowanego X1250 czyli bida z nedza.

    Ostatnio pytalem na co zamienic 8800GTS i ktos poradzil radka5750 ale
    chyba jednak tobie radzilbym cos z Nvidii GT460

  • 5. Data: 2010-10-19 12:58:17
    Od: PesTYcyD <p...@w...pl>

    W dniu 2010-10-19 14:15, kamil pisze:

    > "PesTYcyD" <p...@w...pl> wrote in message
    >
    > http://www.tomshardware.co.uk/graphics-card-geforce-
    radeon,review-32014-5.html

    Sam już nie wiem co lepsze GF czy Radek...

  • 6. Data: 2010-10-19 13:02:58
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    radeon,review-32014-5.html

    > Sam już nie wiem co lepsze GF czy Radek...

    GF ma PhysX, ja mam ATI i nie narzekam.

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 7. Data: 2010-10-19 13:41:14
    Od: Mateusz <m...@v...pl>

    Użytkownik konieczko napisał:

    > Z tymi testami bylbym ostrozny, poczytalem kilka testow i zamienilem
    > 8600GTS na Radka 5570 ze niby identyczna wydajnosciowo i okazuje sie ze
    > dupa zbita radek niewiele szybszy od wbudowanego X1250 czyli bida z nedza.

    Chyba masz cos skopane...

  • 8. Data: 2010-10-19 14:00:36
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "Mateusz" <m...@v...pl> wrote in message

    > Chyba masz cos skopane...

    Nie chyba, a na pewno.

  • 9. Data: 2010-10-19 14:19:30
    Od: konieczko <t...@o...pl>

    W dniu 2010-10-19 16:00, kamil pisze:

    > "Mateusz" <m...@v...pl> wrote in message

    > Nie chyba, a na pewno.

    Chyba napewno nie, testowalem na 4 roznych kartach i Starcrafcie2 na
    DualCore 2.4Ghz 2GB RAMu O ile 8800GTS i 8600GTS daje rade bez problemu
    na 1680x1050 w full detalach to juz radek daje sie uruchomic tylko w 2D
    i muli jak stara kobyla podobnie jak X1250.
    Dlatego lepiej kupic nvidie i wlozyc do starszego komputeera niz meczyc
    sie z softwarowymi dopalaczami radeonow.

  • 10. Data: 2010-10-19 14:30:00
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "konieczko" <t...@o...pl> wrote in message

> [...]
    > Dlatego lepiej kupic nvidie i wlozyc do starszego komputeera niz meczyc
    > sie z softwarowymi dopalaczami radeonow.

    Dziwne, ze moj slabszy 4670 512MB SC2 ciagnie bez najmniejszych problemow,
    tak samo jak Crysis czy Stalkera na ustawieniach srednio-wysokich.
    1680x1050, C2D 2...@...1GHz, 4GB RAM, Win7.

    Pozdrawiam
    Kamil