  • 1. Data: 2009-08-25 12:32:06
    Temat: Karta graficzna ATI do 300zł?
    Od: himen1330 <h...@g...com>

    Witam pomożecie w wyborze karty ATI na PCI-E, niestety fundusze mam
    ograniczone czyli tak jak w tytule max 300 zł chcę wydać na grafikę.

    Pozdrawiam i czekam na jakieś sugestie.

  • 2. Data: 2009-08-25 13:18:23
    Temat: Re: Karta graficzna ATI do 300zł?
    Od: Michał <m...@o...pl>

    > Witam pomożecie w wyborze karty ATI na PCI-E, niestety fundusze mam
    > ograniczone czyli tak jak w tytule max 300 zł chcę wydać na grafikę.

    HD4670, wersja z jak najszybszymi pamięciami

    Pozdrawiam,
    Michał

  • 3. Data: 2009-08-25 14:39:59
    Od: "Gamariel" <g...@p...onet.pl>

    Zdecydowanie polecam 3850, najwydajniejsza w tym przedziale cenowym, DDR3
    256 szyna + 512 ramu. Dodatkowo nie wciaga jak smok jakis pradu haha.

  • 4. Data: 2009-08-25 21:43:26
    Od: himen1330 <h...@g...com>

    hmm a coś z GeForce?

  • 5. Data: 2009-08-26 06:09:18
    Temat: Re: Karta graficzna ATI do 300z3?
    Od: "Gamariel" <g...@p...onet.pl>

    Coz... pytanie dotyczylo kart ATI :) ale odpowiedziec moge.. GF sie nie
    interesuje, moze kto inny cos zaproponuje, choc z tego co wiem to do 300
    wydajnosciowo nic nie bedzie lepsze od ati3850. GF8800 bedzie o jakis tam
    procent mocniejsze ale i zdecydowanie drozsze i sporo wiecej bedzie wciagac
    pradu :) - wiec kwestia zasilaczy np na poziomie 350W odpada.

  • 6. Data: 2009-08-26 07:46:10
    Od: himen1330 <h...@g...com>

    mam porządny 500 watowy zasilacz ale z tym prądem masz racje nie chce
    mieć elektrowni w domu. HD 3850 hmm widziałem że jest wersja 1 GB i
    512 MB, w rankingi benchit.pl ta karta jest wysoko ale skąd pewność że
    jest wiarygodny ;) http://benchit.pl/karty+graficzne/ranking

  • 7. Data: 2009-08-26 08:40:19
    Temat: Re: Karta graficzna ATI do 300z??
    Od: Wiesław <n...@u...poczta.onet.pl>

    Dnia 25-08-2009 o 23:43 himen1330 napisał na pl.comp.pecet:

    > hmm a coś z GeForce?

    Zdecydowanie GF 9600GT w cenie do 300zł.
    http://www.allegro.pl/item723284325_nowe_asus_9600gt
    _glaciator_512mb.html
    Jest na poziomie HD3870 i posiasda TDP 95W. Bardzo udana karta.

    Tu możesz porównać:
    http://www.benchmark.pl/zestawienie_gpu.html

    --
    Wiesław
    Opera Mail

  • 8. Data: 2009-08-26 09:24:43
    Od: "Filon" <a...@W...fm>

    Użytkownik "Wiesław" <n...@u...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    _glaciator_512mb.htm
    > Jest na poziomie HD3870 i posiasda TDP 95W. Bardzo udana karta.

    Racja, pod warunkiem, że nie będziesz podłączał TV-OUT - bo z tym niestety
    nVidia ma niestety problem.

    --
    ______________________
    Filon by Amen

  • 9. Data: 2009-08-26 09:46:53
    Od: himen1330 <h...@g...com>

    tak patrze na zestawienie HD 3870 i GF 9600 GT to jednak po mimo
    większego zużycia prądu o ok. 10W ATI jest lepsza.

  • 10. Data: 2009-08-26 10:16:58
    Od: Wiesław <n...@u...poczta.onet.pl>

    Dnia 26-08-2009 o 11:46 himen1330 napisał na pl.comp.pecet:

    > tak patrze na zestawienie HD 3870 i GF 9600 GT to jednak po mimo
    > większego zużycia prądu o ok. 10W ATI jest lepsza.

    Jak już napisałem wyżej, można uznać, że obydwie karty
    są równorzędne. Nawet w rankingu, który podałeś wcześniej 9600GT
    jest minimalnie przed HD3870.
    Więc GF jest do przodu tylko pod względem poboru prądu,
    no i ma jeszcze inne "CUDA" :)

    --
    Wiesław
    Opera Mail