  • 11. Data: 2011-09-29 18:38:27
    Temat: Re: Karta graf. na AGP x8
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Szyk" napisał w wiadomości grup
    .pl...
    > Obczaj ta tabelke na środku strony:
    > http://www.tomshardware.com/reviews/radeon-geforce-g
    raphics,2086-7.html

    Trochę jest na niej błędów. :P

  • 12. Data: 2011-10-01 14:30:10
    Od: Szyk <s...@o...pl>

    > A po co tak się męczyć?
    > Wystarczy pobrać sterowniki z tej strony:
    > http://support.amd.com/us/kbarticles/Pages/CatalystA
    GPHotfix.aspx
    > i normalnie je zainstalować.

    Właśnie że "normalne" instalowanie przy wcześniejszych wersjach (nawet
    odinstalowanych) kończy się zgonem systemu.

  • 13. Data: 2011-10-01 18:50:48
    Od: "Mark" <t...@p...pl>

    Szyk <s...@o...pl> w wiadomości
    news:4e872400$0$2459$65785112@news.neostrada.pl napisał(a):
    GPHotfix.aspx
    > Właśnie że "normalne" instalowanie przy wcześniejszych wersjach
    > (nawet odinstalowanych) kończy się zgonem systemu.
    Gdy jeszcze miałwem płytę z AGP to instalowalem te sterowniki normalnie
    i nie było żadnych problemow na systemie Windows XP.
    --
    Mark
    k...@p...pl

  • 14. Data: 2011-10-02 06:20:41
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Mark" napisał w wiadomości grup
    > Gdy jeszcze miałwem płytę z AGP to instalowalem te sterowniki normalnie i nie
    > było żadnych problemow na systemie Windows XP.

    A ja jeszcze mam płytę z agp i nie mam problemów z wgrywaniem tych sterowników
    pod win 7