    From: gomader <g...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika,pl.comp.pecet
    Subject: Karta dzwiekowa na USB generujaca czyste wysokie tony
    Date: Fri, 03 Jun 2011 09:09:10 +0200

    Witam,
    Poszukuje karty dzwiekowej stereo na USB, ktora generuje czyste wysokie
    tony ... zadnych 5.1 tylko zwykle stereo, nie chce zadnych creativa
    poniewaz ktos na komputroniku w opiniach dodal ze powyzej 400Mhz juz sie
    pojawiaja schodki

    w tej chwili mam wbudowanego realtek'a oraz C-Media na USB, dzwiek z
    realteka jest OK dla mnie, natomiast C-Media generuje fatalne wysokie tony

    szukam czegos na USB co posiada chipset realteka albo lepszy, niestety
    producenci nie podaja, na jakich chipsetach sa zbudowane, dlatego pytam
    tutaj

    pozdrawiam