    From: dcim24 <d...@g...com>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Karta dźwiękowa do gier
    Date: Wed, 26 Dec 2012 06:13:19 +0100

    Witam,
    Mój syn jest miłośnikiem gier. W tej chwili jego platforma to Intel Quad
    (775). Standard jest nieco wiekowy, po kolei podmieniam zespoły na
    nowoczesne (w miarę potrzeb) i wygląda, że system pociągnie trochę. Jako
    karty dźwiękowej używa wbudowanego układu Realtek. Po kupnie bardzo
    dobrych słuchawek (zasługa rady grupy, STEELSERIES SIBERIA V2)
    chciałbym mu wymienić kartę dźwiękową. Zacznijmy od budżetu - ca 100
    PLZ, ale jestem elastyczny. Mogą być nowe, może być używka (jego
    platforma nie jest perspektywiczna, podobno nowoczesne karty dźwiękowe
    są wystarczająceZastanawiam się nad modelem USB (jakoś mi się podoba).
    Może być używka, mam bardzo pozytywne doświadczenia. Za niewielką cenę
    otrzymuje się coś, co rok lub 2 lata temu było highendem i ma jeszcze
    dużą trwałość.
    pozdr
    kb