  • 31. Data: 2010-03-09 20:34:18
    Temat: Re: Karmienie naszej Hondy
    Od: Olek <a...@d...pl>

    On 2010-03-09 12:28, Weronika Styka wrote:
    > Mianowicie, w związku z tym, że naszej rodzinie leży na sercu dobro szeroko
    > pojętego środowiska naturalnego, postanowiliśmy zacząć karmić naszą Hondę

    najlepiej firmową karmą...

    > specjaliści z zapytaniem: jaką instalację podarować naszej japonce? Zależy
    > nam przede wszystkim na ekologii oraz zachowaniu wyśmienitej dynamiki jaką od
    > urodzenia obdarzone jest nasze autko.

    zaraz lukier spłynie mi z monitora...
    nie zapomnij pogłaskać na dobranoc i zanucić kołysankę :)
    rzyg

    > Czynnik ekonomiczny przy zakupie
    > instalacji jest drugorzędny, cena naszej Hondy na tyle poszła w górę, że
    > śmiało możemy wydać potencjalnie zaoszczędzone pieniądze na znakomity system
    > zasilania LPG.

    zaoszczędzone pieniądze? pomyśl logicznie kobieto jak cena starzejącego
    auta mogła pójść w górę, chyba że masz oldtimera :)

    > Proszę o sugestie dotyczące wyboru tzw. "generacji",
    > najlepszego umiejscowienia butli oraz polecanych zakładów w mieście
    > stołecznym.

    oblicz z "oszczędności" i kup najdrożsżą...
    Tym samym chciałbym współczuć.

  • 32. Data: 2010-03-10 01:02:46
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Weronika Styka" <w...@g...pl> wrote in message
    > Szanowni Panowie,

    A panie?

> [...]
    > specjaliści z zapytaniem: jaką instalację podarować naszej japonce? Zależy
    > nam przede wszystkim na ekologii oraz zachowaniu wyśmienitej dynamiki jaką
    > od urodzenia obdarzone jest nasze autko. Czynnik ekonomiczny przy zakupie
    > instalacji jest drugorzędny, cena naszej Hondy na tyle poszła w górę, że
    > śmiało możemy wydać potencjalnie zaoszczędzone pieniądze na znakomity
    > system
    > zasilania LPG. Proszę o sugestie dotyczące wyboru tzw. "generacji",
    > najlepszego umiejscowienia butli oraz polecanych zakładów w mieście

    Tyle gadania a brak najważniejszej informacji: co to za honda???
    Jaki model? Hit? Civic? Accord? Jaka wersja nadwozia? Jaki silnik? Rocznik?

  • 33. Data: 2010-03-10 09:14:52
    Od: "gosmo" <t...@m...pl>

    > Komu powszechnie wiadomo i kto rozpowszechnia te brednie?
    > Jeżeli opierając się na danych ekofaszystów, jest to kłamstwo - auto spala
    > więcej, więc emituje więcej CO2.
    > Pojazd z dwoma instalacjami trudniej jest też precyzyjnie wyregulować, co
    > znów skutkuje wzrostem spalania i wzrostem emisji.
    > Jedyną różnicą jest brak emisji niektórych cząstek, różnica jest między
    > "emisja śladowa" a "brak emisji"

    Ostatnio coraz bardziej popularne jest rozpowszechnianie bzdur na temat
    większej szkodliwości LPG niż NoPB przez osoby które g* wiedzą i a to co
    wiedzą biorą z forum. W homologacji mojej instalki wyraźnie wisi, że CO2 co
    prawda jest nieco więcej (IV gen.) lecz pozostałych substancji szkodzących
    środowisku jest o kilka rzędów mniej niż w przypadku spalania NoPB (nie
    wspominając o dizlach). Nawet wg alergologów nie bez znaczenia dla nasilenia
    się przez ostatnie dzisiąt lat alergii ma związek właśnie z emitowanymi
    przez te paliwa substancjami, które zresztą nie ma lub występuje w znikomych
    ilościach w LPG. Poza tym, jeszcze nikt nie udowodnił, że ilość emitowanego
    przez auta CO2 ma jakikolwiek wpływ na efekt cieplarniany. Rafy koralowe
    emitują go więcej ;)

  • 34. Data: 2010-03-10 09:23:26
    Od: "gosmo" <t...@m...pl>

    Użytkownik "tomekok" <tomekok_USUNTO@USUNTO_gmail.com> napisał w wiadomości
    > Weronika Styka pisze:
    > Gaz: sekwencja, Landi Renzo Omegas (4 gen.)
    > Koszt instalacji: 6 tys PLN (2005 r.), czyli po tysiaku za cylinder.
    > Instalacja praktycznie bezobsługowa, automatyczna, jedynie przy
    > przeglądach wymiana filtrów fazy ciekłej i lotnej. Sam to zresztą robiłem,
    > koszt filtra ok 25-30 zł.

    Co prawda zupełnie inny silnik mam, ale też mam taką instalkę i sobie
    chwalę. Dopłaciłem do nowego autka 4'500 (właściwie to dostałem gratis, ale
    mogłem wybrać skórę, navi, xenony czy inne pierdoły ;) ) więc ceną nieco
    powyżej 1kzł na cylinder (silnik 1.6 - 4 cylindry). Po kupnie potrafił
    zgasnąć dojeżdżając do świateł, ale podjechałem do ASO coś tam ustawili i od
    tego czasu (1,5 roku) mi takiego numeru nie zrobił ;)
    Różnica w spalaniu jest niewielka (15% może) w mocy silnika nie zauważyłem.
    Po dwóch latach koszt paliwa to19zł/100km, autko to Octavia II.

  • 35. Data: 2010-03-10 09:49:30
    Od: Clawfinger <c...@w...pl>

    W dniu 09.03.2010 12:28, Weronika Styka pisze:
    > Szanowni Panowie,
    Zależy
    > nam przede wszystkim na ekologii oraz zachowaniu wyśmienitej dynamiki
    Hahahaaa... gaz i wyśmienita dynamika ?? Zapomnij Kobieto ....

    Pozdro
    WOJtek
    Insignia ST 1.6 Turbo
    Wersja Cosmo +dodatki
    Kolor czarny
    Jeszcze bez naklejki
    ============================

  • 36. Data: 2010-03-10 17:39:03
    Od: "Weronika Styka" <w...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Weronika Styka <w...@g...pl> napisał(a):

    > Szanowni Panowie,
    > pomimo tego, że często spotykam się tutaj z daleko idącym niezrozumieniem

    Uważam, że podszywając się pod moje imię i nazwisko popełniłeś nie tylko
    prostacki żart, ale w sposób zamierzony przekroczyłeś reguły panujące w
    usenecie. Mogłabym na to machnąć ręką, ale jak napisałam w innym poście,
    tacy jak Ty - bezkarni wandale, w identyczny sposób, z nieznanych mi powodów
    zniszczyli i niszczą porządne grupy. Póki co napisałam do firmy NEO-TRIX w
    Mysłowicach maila z Twoim numerem IP i linkiem do tego wątku.

    Weronika

  • 37. Data: 2010-03-10 17:59:22
    Od: Przemysław Bernat <p...@w...pl>

    Dnia Wed, 10 Mar 2010 16:39:03 +0000 (UTC), Weronika Styka napisał(a):

    > Uważam, że podszywając się pod moje imię i nazwisko popełniłeś nie tylko
    > prostacki żart, ale w sposób zamierzony przekroczyłeś reguły panujące w
    > usenecie.

    A to jakaś zastrzeżona ksywka jest?

> [...]
    > zniszczyli i niszczą porządne grupy. Póki co napisałam do firmy NEO-TRIX w
    > Mysłowicach maila z Twoim numerem IP i linkiem do tego wątku.

    No to pewnie chłopakowi AT na chatę wjedzie i ze dwadzieścia lat paki
    dostanie LOL

    --
    Pozdrawiam,

    Przemek

  • 38. Data: 2010-03-10 18:41:42
    Od: newsy_gazeta <n...@g...pl>

    Nie napisalas, jaki tam masz silnik, jak z vtecem, to dobrze miec
    dodatkowe smarowanie.
    Ja w Hondzie Accord 2.0 (F20B6) z vtecem mam BRC24 i zarowno ja jak i
    osoby mi polecajace (konkretnie do hondy) sa zadowolone. niecale 3 tys z
    dodatkowym smarowaniem, z 2700 z tego co pamietam bez tego elementu.
    ceny sprzed roku.

  • 39. Data: 2010-03-10 22:31:38
    Od: Bydlę <bydl?@bydl?.pl>

    On 2010-03-10 17:39:03 +0100, "Weronika Styka"
    <w...@g...SKASUJ-TO.pl> said:

    > Póki co napisałam do firmy NEO-TRIX w
    > Mysłowicach maila z Twoim numerem IP i linkiem do tego wątku.

    Zacytuj to, proszę, co odpisali.

    --
    Bydlę

  • 40. Data: 2010-03-10 23:42:42
    Od: newsy_gazeta <n...@g...pl>

    Massai pisze:
    > Generalnie silniki Hondy + LPG to nie najszczęśliwsze połączenie.
    > Były wyjątki, stare 1,4i jeszcze w miarę znosiło gazowanie, ale
    > tylko w miarę.

    tez takie bzdury slyszalem:)
    jezdzi bez spadku mocy, pali z 20-25% wiecej niz benzyny, jest
    bezproblemowa, kalkulacja przy 50-70 tys rocznie jest bardzo prosta

    ps. jesli mialoby wyjsc kiedys to zuzycie silnika to by po 250kkm na
    gazie wyszlo, nie?