  • 21. Data: 2010-03-09 14:05:34
    Temat: Re: Karmienie naszej Hondy
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Tue, 9 Mar 2010 13:56:21 +0100, Lewis napisał(a):

    > Wierzysz w szczerość tego wątku? IMO prowokacja i to całkiem udana. :P

    Czy ja wiem czy udana? owszem, 87% gospodyń z Gdańska dało się sprowokować,
    ale przecież odpowiedź jest prosta - jeżeli powodem instalacji jest
    ekologia, to nie ma powodu do instalacji. Koniec, kropka.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 22. Data: 2010-03-09 15:01:22
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    Lewis pisze:

    > Wierzysz w szczerość tego wątku? IMO prowokacja i to całkiem udana. :P

    Przegięta i mało wiarygodna. Poprzenia była lepsza

  • 23. Data: 2010-03-09 15:05:12
    Od: Brzezi <b...@g...com>

    wto, 09 mar 2010 o 14:05 GMT, Waldek Godel napisał(a):

    > Czy ja wiem czy udana? owszem, 87% gospodyń z Gdańska dało się sprowokować,
    > ale przecież odpowiedź jest prosta - jeżeli powodem instalacji jest
    > ekologia, to nie ma powodu do instalacji. Koniec, kropka.

    Ale zdaje sie ze nie widzisz o jaka prowokacje chodzi, a chodzi o to, ze
    widac po tresci posta poczatkowego ze ktos to napisal podszywajac sie pod
    Were...

    Pozdrawiam
    Brzezi

  • 24. Data: 2010-03-09 16:27:32
    Od: "Agent" <w...@o...pl>

    Użytkownik "Weronika Styka" <w...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:hn5bcv$h7n$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
    > specjaliści z zapytaniem: jaką instalację podarować naszej japonce? Zależy
    > nam przede wszystkim na ekologii oraz zachowaniu wyśmienitej dynamiki jaką
    > od
    > urodzenia obdarzone jest nasze autko. Czynnik ekonomiczny przy zakupie
    > instalacji jest drugorzędny, cena naszej Hondy na tyle poszła w górę, że
    > śmiało możemy wydać potencjalnie zaoszczędzone pieniądze na znakomity
    > system
    > zasilania LPG. Proszę o sugestie dotyczące wyboru tzw. "generacji",
    > najlepszego umiejscowienia butli oraz polecanych zakładów w mieście

    Nie no teraz to już mi się nie podoba bo wygląda na celowe trolowanie.

  • 25. Data: 2010-03-09 17:12:00
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    http://42.pl/u/2auY
    --
    Krzysiek

  • 26. Data: 2010-03-09 17:41:42
    Od: mleko <m...@m...ml>

    On 2010-03-09 13:58, fv wrote:
    > Czym wg. ciebie jest troll?
    >
    > http://www.urban75.com/Mag/troll.html
    >
    > troll v.,n. To utter a posting on Usenet designed to attract predictable responses
    or flames.
    > Derives from the phrase "trolling for newbies"; which in turn comes from mainstream
    "trolling";, a
    > style of fishing in which one trails bait through a likely spot hoping for a bite.

    Nie znam angielskiego, wiec nie wiem o czym piszesz ;) No i stronka
    urbancostam kropka com nie jest dla mnie wyznacznikiem :)

    Koles zrobil niezla prowokacje z honda, a "eksperci" pms'u sie
    cisnieniuja jak pryszczate malolaty, dyskutujace o wyzszosci jednego
    toniku nad drugim :)

  • 27. Data: 2010-03-09 18:11:08
    Od: "Adam Szewczak" <horses@usuń.poczta.onet.pl>

> [...]
    > zasilania LPG. Proszę o sugestie dotyczące wyboru tzw. "generacji",
    > najlepszego umiejscowienia butli oraz polecanych zakładów w mieście

    Jak zalezy Ci na ochonie srodowiska to pomysl o CNG ;)

    PZDr
    Adam

  • 28. Data: 2010-03-09 18:59:01
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

> [...]

    > instalacji jest drugorzędny, cena naszej Hondy na tyle poszła w górę,
    > że śmiało możemy wydać potencjalnie zaoszczędzone pieniądze na

    Nie znudziło sie jeszcze robienie sobie jaj z pms-u?

  • 29. Data: 2010-03-09 19:37:52
    Od: "Weronika Styka" <w...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Weronika Styka <w...@g...pl> napisał(a):

    > Szanowni Panowie,
    > pomimo tego, że często spotykam się tutaj z daleko idącym niezrozumieniem

    Puknij się człowieku i to mocno. Pół strony tekstu i na dodatek pomysł i
    czas na założenie konta. Bardzo Cię musiałem urazić w którymś z postów.
    Niestety, mimo szczerej chęci, mogę Ci jedynie współczuć.

    Weronika

  • 30. Data: 2010-03-09 20:03:28
    Od: "Weronika Styka" <w...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Weronika Styka <w...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał(a):

    > Bardzo Cię musiałem urazić

    No tak, teraz to niech ktoś jeszcze napisze, że Wera to chłop!
    Wracając do gościa, który rozpoczął ten wątek, to paru takich jak on
    dosłownie zniszczyło kilka dobrych "kobiecych" grup.

    Pozdrawiam
    Weronika