  • 161. Data: 2015-11-11 17:03:54
    Temat: Re: Kampania zapnij pasy
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2015-11-11 16:31, re wrote:

    > Nie ma róznicy czy brakuje wyobraźni co sie dzieje po wejściu do wanny
    > pelnej kwasu a po nie zapięciu pasów
    > ---
    > Bzdurzysz. To zupełnie różne kwestie: niestwarzanie zagrożenia a
    > ograniczanie skutków zdarzenia losowego.

    W oby dwu wypadkach zagrażasz wylacznie sobie. To identyczne przypadki.
    Z jakiejś przyczyny tepe dresy nie wchodzą do wanien z kwasem. Być może
    z braku wyobraźni działa instynkt. Wobrażenie sobie co się dzieje z
    żebrami w wyniku kontaku z kierownicą przy 100km/h prawdopodobnie
    przekracza mozliwości intelektualne wielu debili.

    > i napierdalania beemką po mieście.
    > Beemki się nie podobają ?

    Wiekszośc niezapinaczy pasów to kierownicy beemek, audi i pasków i
    żuków. Taka luźna, subiektywna obserwacja, możesz ją zignorować. I żeby
    była jasnośc, logika nie działa w druga stronę, czyli nie oznacza to że
    wszsyscy kierownicy beemek to debile. Po prostu jest tam jakieś
    nagromadzenie wysilonych zimnych łokci z zakrótkimi.

    > Oba przypadki to świadoma zgoda delikwenta na znaczne zwiekszenie ryzyka
    > Ciebie w ogóle nie powinno interesować czy ktoś naraża się czy się nie
    > naraża bo to jego prywatna sprawa.

    Nie jest jeśli powoduje to obciązenie reszty społeczeństwa. To nie jest
    sprawa prywatna że ktos pobrał z kasy państwa 1mln złotych na leczenie
    tylko dlatego ze jest debilem i nie zapina pasów bo nie. Ja od jutra
    zamierzam wpierniczać 4 serniki dziennie i PŁAĆ ZA LECZENIE MOJEJ
    NADWAGI BO TAK!

    > i to tylko z powodu za krótkiego kutasa.
    > Jak brzmi zarzut w przypadku kierowniczki ?

    Nie znam żadnej nie zapinającej pasów. Może cycki się gniotą, nie wiem.

    > Nie każdej. W naszej nie działa poprawnie. Z resztą ochrona zdrowia to
    > przede wszystkim zapobieganie. ...
    > Nie zmienia sprawy, że należy się.

    Przecież nikt nie odbiera prawa do *ochorny* zdrowia. Jesli jednak nie
    masz ubezpieczenia prywatnie to lądujesz w kolejce do rehabilitacji. A
    nie masz bo kosztowalo by majatek bo nie zapinasz pasów. Warto? Może dla
    niektórych warto że +10 do długości kutasa, choć w gipsie i na wózku.

    Co ciekawe w tej dyskusji nie padają argumenty dlaczego *lepiej* jechac
    bez pasów. Tym bardziej mam wrażenie że mamy do czynienia z problemem
    nadętego debilizmem ego.

  • 162. Data: 2015-11-11 17:15:36
    Temat: Re: troluje was a wy sie dajecie
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 11.11.2015 16:14, Tomasz Pyra wrote:

    > Ale ciągle będą to argumenty za zapinaniem pasów, czy w końcu pojawi się
    > jakiś za obowiązkiem zapinania pasów?
    > Bo wydaje mi się, że myslisz i traktujesz zamiennie te dwie, zupełnie różne
    > sprawy.

    Ależ proszę bardzo. Nie jest w interesie państwa, żeby podatnicy ginęli
    w stłuczkach parkingowych. Więc nakazują jeździć w pasach. Podobnie jak
    linie lotnicze zapinanie pasów przy starcie, podobnie jak lunaparki
    zapinanie pasów na rolercasterach, podobnie jak firmy budowlane nakazują
    swoim pracownikom noszenie kasków na budowach. Tak naprawdę najlepiej
    dla państwa by było, żeby obowiązek dotyczył tylko płacących podatki, a
    emeryci i renciści mieliby wręcz zakaz zapinania, ale jakoś tak nie
    poprawnie politycznie:P

    Shrek.

  • 163. Data: 2015-11-11 17:17:39
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 11.11.2015 16:17, Liwiusz wrote:

    > W tym, czy ktoś nie biega 5 km dziennie, też nie ma filozofii.

    Niepotrzebnie komplikujesz sprawę. Pasy są zapięte albo nie. Zdrowego
    stylu życia nie da się ani narzucić, ani skontrolować w prosty sposób,
    ani nawet go jednoznacznie określić. Próbujesz nagiąć rzeczywistość.
    Pytałeś dlaczego - to ci odpowiedziałem. Teraz uparcie tworzysz
    analogie, które są nieuzasadnione.

    Shrek.

  • 164. Data: 2015-11-11 17:18:44
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-11-11 o 17:15, Shrek pisze:

> [...]
    > dla państwa by było, żeby obowiązek dotyczył tylko płacących podatki, a
    > emeryci i renciści mieliby wręcz zakaz zapinania, ale jakoś tak nie

    Dopóki państwo nakazuje się ubezpieczać pod przymusem, nie ma moralnego
    prawa do odmowy późniejszego leczenia z tak arbitralnych warunków.

    Co innego te przykładowe linie lotnicze - chcesz lecieć danymi, musisz
    zapiąć pas, albo lecieć innymi, jechać pociągiem itp.

    Nie chcesz płacić za czyjeś leczenie? Nie ma sprawy, ale daj mu prawo do
    nieprzystępowania do takiego ubezpieczenia. Póki co - płać i cierp
    ciało, skoro się czyichś pieniędzy zachciało.

    --
    Liwiusz

  • 165. Data: 2015-11-11 17:19:27
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-11-11 o 17:17, Shrek pisze:

> [...]
    > ani nawet go jednoznacznie określić. Próbujesz nagiąć rzeczywistość.
    > Pytałeś dlaczego - to ci odpowiedziałem. Teraz uparcie tworzysz

    Ale nie chodzi o narzucanie. Po prostu tych, co nie biegają, nie
    leczymy. Nie muszą biegać.

    --
    Liwiusz

  • 166. Data: 2015-11-11 17:27:55
    Od: ddddddddd <d...@f...pl>

    > Ja od jutra
    > zamierzam wpierniczać 4 serniki dziennie i PŁAĆ ZA LECZENIE MOJEJ
    > NADWAGI BO TAK!

    oakcyzować serniki! a kupujących dodatkowo opodatkować!
    kurwa, ma być sprawiedliwie i tanio czy nie? dlaczego jedzący serniki
    mają być lepsi niż niezapinający pasów????1111jedenjedenjeden

    Łukasz

  • 167. Data: 2015-11-11 18:39:04
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 11.11.2015 17:18, Liwiusz wrote:

    > Dopóki państwo nakazuje się ubezpieczać pod przymusem, nie ma moralnego
    > prawa do odmowy późniejszego leczenia z tak arbitralnych warunków.

    I przecież nie odmawia. Przynajmniej nie z tego powodu.

    > Co innego te przykładowe linie lotnicze - chcesz lecieć danymi, musisz
    > zapiąć pas, albo lecieć innymi, jechać pociągiem itp.

    Tu masz tak samo - chcesz nie zapinać pasów, możesz nie jechać
    samochodem, możesz jechać pociągiem, ba możesz po prostu zaryzykować i
    zapłacić mandat albo się zabić.

    > Nie chcesz płacić za czyjeś leczenie? Nie ma sprawy, ale daj mu prawo do
    > nieprzystępowania do takiego ubezpieczenia. Póki co - płać i cierp
    > ciało, skoro się czyichś pieniędzy zachciało.

    Chyba nie rozumiesz i korwiniątko się w tobie obudziło. Chciałeś
    wiedzieć, to ci powiedziałem. A że cię ta wiedza wkurwia - jak nie
    chcesz wiedzieć to najprościej nie pytać:P

    Shrek.

  • 168. Data: 2015-11-11 18:39:49
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 11.11.2015 17:19, Liwiusz wrote:

    > Ale nie chodzi o narzucanie. Po prostu tych, co nie biegają, nie
    > leczymy. Nie muszą biegać.

    Przegłosujcie korwina na krula i wtedy nie będzie problemu:P

    Shrek

  • 169. Data: 2015-11-11 19:15:05
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Wed, 11 Nov 2015 17:15:36 +0100, Shrek napisał(a):

> [...]
    > zapinanie pasów na rolercasterach, podobnie jak firmy budowlane nakazują
    > swoim pracownikom noszenie kasków na budowach.

    U mnie w samochodzie pasażerowi też powiem żeby zapiął pasy, albo go
    nigdzie nie zawiozę.
    Ale nadal nie widzę żadnego związku z tematem dyskusji.

    Bo cały czas widzę, że mylisz słuszność zapinania pasów z obowiązkiem
    zapinania pasów.

  • 170. Data: 2015-11-11 19:24:28
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 11.11.2015 19:15, Tomasz Pyra wrote:

> [...]
    > Ale nadal nie widzę żadnego związku z tematem dyskusji.
    >
    > Bo cały czas widzę, że mylisz słuszność zapinania pasów z obowiązkiem

    Przecież ci napisałem - w interesie państwa lezy, żeby obywatele nie
    ginęli jak much w stłuczkach, to nakazali pasy zapinać. Co w tym
    niezrozumiałego?

    Shrek