  • 11. Data: 2017-07-25 23:45:46
    Temat: Re: Kamera za $20
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 7/25/2017 1:18 PM, Klementyna Paluch-Rogalska wrote:
    > http://tnijurl.com/9d304601ee86/

    Śliczne ale nieprawda.

    Po drugie ja sie latwo nie poddaje. Okazuje się że:
    a) od jakiegoś czasu działa intensywnie forum gdzie trwa wymiana
    firmware i do tej też jest lepsze, już zmieniłem i efekty widać
    b) moja ma źle ustawiony fokus w obiektywie. Yi 1 tez miała, wiec żaden
    wstyd. Przed chwilą to naprawiłem.
    c) "paruje się" z wifi i działa zaskakująco dobrze

    Jak się uda mi ustawić idealny fokus w idealnych warunkach (słońce) to
    rzuce filmami ponownie.

  • 12. Data: 2017-07-26 13:31:41
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Sebastian Biały" <h...@p...onet.pl> wrote in message

    > Śliczne ale nieprawda.

    :-)

> [...]
    > i do tej też jest lepsze, już zmieniłem i efekty widać
    > b) moja ma źle ustawiony fokus w obiektywie. Yi 1 tez miała, wiec żaden

    Jak to naprawiłeś? Tam można czymś kręcić czy inaczej?

    > c) "paruje się" z wifi i działa zaskakująco dobrze
    >
    > Jak się uda mi ustawić idealny fokus w idealnych warunkach
    > (słońce) to rzuce filmami ponownie.

    I odśwież też diagnozę: kupić warto czy nie warto :-)
    Chodzi o diagnozę kupić/nie kupić w roli rejestratora samochodowego
    a nie jako zabawki do basenu dla dziecka, oczywiście ;-)

  • 13. Data: 2017-07-26 20:27:53
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 7/26/2017 1:31 PM, Pszemol wrote:
    > Jak to naprawiłeś? Tam można czymś kręcić czy inaczej?

    Tak, da sie krecić. Ale wczesniej trzeba zdrapać bardzo twardy klej.
    Zajeło mi to z godzinę.

    > I odśwież też diagnozę: kupić warto czy nie warto :-)

    Zapodam filmy, na razie mam urwanie głowy z urlopem i nie mam kiedy
    wyostrzyć obrazu na pełnym swietle dziennym.

    > Chodzi o diagnozę kupić/nie kupić w roli rejestratora samochodowego
    > a nie jako zabawki do basenu dla dziecka, oczywiście ;-)

    Ale jedno nie szkodzi drugiemu.

  • 14. Data: 2017-07-26 21:13:52
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 7/26/2017 8:27 PM, Sebastian Biały wrote:
    > Tak, da sie krecić. Ale wczesniej trzeba zdrapać bardzo twardy klej.
    > Zajeło mi to z godzinę.

    https://drive.google.com/file/d/0B_tdetIhaLvaajk3aS1
    HNTlLMnM/view

  • 15. Data: 2017-07-26 21:36:45
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    Sebastian Biały <h...@p...onet.pl> wrote:

    > https://drive.google.com/file/d/0B_tdetIhaLvaajk3aS1
    HNTlLMnM/view

    Acetonem nie próbowałeś go zmiękczyć? Tak się szklane pastylki RF-ID
    wyjmuje z kluczyków że najpierw się klej kroplą acetonu rozmiękcza :-)

  • 16. Data: 2017-07-26 21:44:10
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 7/26/2017 9:36 PM, Pszemol wrote:
    HNTlLMnM/view
    > Acetonem nie próbowałeś go zmiękczyć?

    Acton nie łapie kleju, łapie za to plastikowa obudwę do której wkrecony
    jest gwint i to bardzo chętne. Dłubalem igła aż wydłubalem. Siły też
    użyć nie mozna, delikatne to.

  • 17. Data: 2017-07-26 23:12:23
    Od: Pszemol <P...@P...com>

> [...]
    >
    > Acton nie łapie kleju, łapie za to plastikowa obudwę do której wkrecony
    > jest gwint i to bardzo chętne. Dłubalem igła aż wydłubalem. Siły też

    Cierpliwy z Ciebie człowieczyna.... też lubię się tak bawić :-)

  • 18. Data: 2017-07-27 09:54:32
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Wed, 26 Jul 2017 21:44:10 +0200, Sebastian
    Biały<h...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
    wkrecony
    > jest gwint i to bardzo chętne. Dłubalem igła aż wydłubalem. Siły

    Sugerujez, że fabrycznie focus był źle ustawiony? Czy ta kamera ma
    możliwość podglądu live przez usb lub hdmi?

    --
    Marek

  • 19. Data: 2017-07-27 17:41:47
    Od: p...@g...com

    Ja utopiłem swoją, rozebrałem żeby osuszyć, skręciłem i zonk. Chwilę trwało zanim
    poprawnie ustawiłem, małe chińskie rączki mogły zrobić jakiś znaczek.
    Podgląd jest przez USB, mini HDMI lub Wi-Fi w zależności od modelu. Te 4k maja
    wszystko, full HD niekoniecznie.

  • 20. Data: 2017-07-28 00:45:57
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Thu, 27 Jul 2017 08:41:47 -0700 (PDT),
    p...@g...com wrote:
    > Te 4k maja wszystko, full HD niekoniecznie.

    A czy faktycznie rozdzielczość szczegółów tej konkretnej kamery jest
    4k? Widziałem chinskie kamery "full hd" które
    robiły upscaling do 1920x1080 z natywnej ich chipsetu 480p...

    --
    Marek