  • 1. Data: 2011-01-28 19:16:23
    Temat: Kamera IP > 640x480 z dobrej jakosc obrazem...
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    Witam!

    Szukam kamery IP o dobrej jakosci obrazu
    i rozdzielczosci faktycznej > 640x480px.
    800x600px byloby optymalne.

    Moze byc b&w z oswietleniem IR jesli mialaby
    dac lepsza jakosc obrazu niz kolorowa.

    Potrzebuje ja do zdalnego monitorowania pracy obrabiarki
    - chce zerkac na monitor sprawdzajac czy maszyna zyje.

    Niby mam przy maszynie komputer, ktory nia steruje,
    ale wolalbym nie instalowac tam byle czego. No i serwowanie
    video jedna bedzie obciazeniem dla komputera, a wydajnosc
    jest potrzebna maszynie...

    Znacie moze taka kamerke IP?

    Jakub

  • 2. Data: 2011-01-28 19:17:58
    Temat: Re: Kamera IP > 640x480 z dobrej jakosc obrazem...
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    PS. Ilosc klatek na sekunde nie jest kluczowa -
    moze byc i z 5... Wazna jakosc obrazu.

    J.

  • 3. Data: 2011-01-28 19:22:25
    Od: Paweł <p...@n...pl>

    > Szukam kamery IP o dobrej jakosci obrazu
    > i rozdzielczosci faktycznej > 640x480px.
    > 800x600px byloby optymalne.
    >
    > Znacie moze taka kamerke IP?

    Może taka:
    http://www.dipol.com.pl/kamera_megapikselowa_2_0_mpi
    x_h_264_pixord_p606_z_oswietlaczem_podczerwieni_K153
    0.htm

    Paweł

  • 4. Data: 2011-01-28 19:34:57
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    Użytkownik "Paweł" <p...@n...pl> napisał w wiadomości
    > Może taka:
    > http://www.dipol.com.pl/kamera_megapikselowa_2_0_mpi
    x_h_264_pixord_p606_z_
    > oswietlaczem_podczerwieni_K1530.htm
    > Paweł

    Hmm troche za droga, ale nie mowie nie.

    Jakies inne propozycje?

    J.

  • 5. Data: 2011-01-28 21:09:15
    Od: Norbert <n...@M...com>

    Jakub Jewuła napisał(a):
    > Użytkownik "Paweł" <p...@n...pl> napisał w wiadomości
    x_h_264_pixord_p606_z_

    > Hmm troche za droga, ale nie mowie nie.
    >
    > Jakies inne propozycje?
    >
    > J.

    Poszukaj FOSCAM F8918W
    Mam i chwale. 640x480, podczerwień do 10m działa ok, zdalne sterowanie,
    wykrywanie ruchu itd.
    W polsce około 350zł.

  • 6. Data: 2011-01-28 22:52:27
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    Jakub Jewuła pisze:
    > Witam!
    >
    > Szukam kamery IP o dobrej jakosci obrazu
    > i rozdzielczosci faktycznej > 640x480px.
    > 800x600px byloby optymalne.
    ja Cie trochę zmartwie. standardy są takie ze obraz z takich kamer to
    tragedia. był tu kolega który chciał monitorować śmietnik, miał
    "zapodać" screeny z 3mpix kamery. te które ja widziałem to 3 mpix
    zapisują na karte, ale po interpolacji z 640x480 - jakość fatalna.
    zauważ ze obraz hd, (nie full) w tanszych kamerkach (kam-vidach) o ile
    mógłby być toretycznie lepszy, to "opiera sie" o wydajność kart tanich
    pamięci. Tak wiec... czarno to widze. dobry obraz dają stare aparaty
    cyfrowe, z prawdziwą optyką. tyle ze usb 1, albo PAL go mocno degraduje.
    Reasumując, zanim cokolwiek kupisz, zażądaj scrennshotów, filmu, z
    dzisiaj, nie jakiegostam.... reklamowego.

    ToMasz

  • 7. Data: 2011-01-29 08:19:50
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

> [...]
    > Reasumując, zanim cokolwiek kupisz, zażądaj scrennshotów, filmu, z
    > dzisiaj, nie jakiegostam.... reklamowego.

    Hmm

    To chyba jedna lepszym rozwiazaniem bedzie zmiana komputera
    sterujacego maszyna na cos szybszego z dwoma rdzeniami
    i zainstalowanie kamerki USB + softu serwujacego obraz w siec...

    Pomysle...

    J.

  • 8. Data: 2011-01-29 10:59:41
    Od: "VSS" <v...@g...pl>

    W wiadomości:ii0ij7$k31$...@n...onet.pl,
    Jakub Jewuła <b...@s...com.pl> nastukał:

> [...]
    > sterujacego maszyna na cos szybszego z dwoma rdzeniami
    > i zainstalowanie kamerki USB + softu serwujacego obraz w siec...

    a myslisz, ze kamera po USB bedzie lepsza ? musiałbyś też kupić kamerę za
    kilkaset złotych.kamery za 50-100pln nie nadaja się do niczego. reklamowe
    napisy "10Mpixeli" można wsadzić w buty. "prawdziwa" kamera megapixlowa z
    siecią ma szansę zadziałać poprawnie. przelicz ile kosztuje obrabiarka,
    noże do niej, uchwyty i inne gadżety a ile kamera. może sie okazać, że jedna
    awaria mniej równa się cenie kamery

    --
    VSS

  • 9. Data: 2011-01-29 11:39:48
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    Użytkownik "VSS" <v...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > noże do niej, uchwyty i inne gadżety a ile kamera. może sie okazać, że
    > jedna awaria mniej równa się cenie kamery

    Po prostu glosno mysle ;)
    Komputer i tak w sumie powinienem zmienic...

    Pewnie skonczy sie na PIXORD P606 chyba ze podpowiecie cos innego.

    J.

  • 10. Data: 2011-01-29 14:03:09
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    Jakub Jewuła pisze:
> [...]
    > Komputer i tak w sumie powinienem zmienic...
    >
    > Pewnie skonczy sie na PIXORD P606 chyba ze podpowiecie cos innego.

    jeszcze raz. zażądaj filmu z tej kamery. ja Ci mogę przesłać próbki
    kamer z rejestratora - tam cokolwiek by kamera nie dała, jest obcinane
    przez PAL. O ile wiem, to wszystko co podłączysz do usb (znaczy kamery)
    muszą sie trzymać pewnego standardu. Nie znam specyfikacji, (może ktoś
    podpowie czy są rozwinięcia w kierunku lepszej jakości), ale jak kolega
    pisał, kamerki 10mpix, za 59.99 dają obraz.... przez plastikowe
    szkiełko. nawet jak jest jakaś imitacja obiektywu, to w srodku ostry w
    rogach rozmyty..

    ToMasz