    From: de Fresz <d...@N...pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Kabuto i CPU fan error
    Date: Thu, 21 Jan 2010 18:35:36 +0100

    Witam

    Niedawno zmieniłem cooler z boxa na Scythe Kabuto i podczas startu
    biosu, płyta radośnie pika z 5 razy, wyskakuje komunikat "CPU fan error
    - press F1 to resume" i start się zatrzymuje. Po naciśnięciu F1 pojawia
    się "Checking NVRAM" i dalej system startuje normalnie.
    Żeby było śmieszniej wiatrak na coolerze działa normalnie, temp. w
    stresie jest na poziomie 42-45 C (na boxie było ponad 60), w idlu ok.
    30, Asusowski Fan Xpert rozpoznaje wiatrak na coolerze, można nim
    sterować itp., więc wygląda na to, że nic nie schrzaniłem z montażem.

    Płyta Asus P5Q-E, procek E8400 niekręcony, BIOS i AiSuite najnowsze,
    system Win 7-64, wiatrak coolera PWM podpięty jak boxowy, pod stosowne
    złącze.

    Ma ktoś pomysł co może być przyczyną?

    de Fresz