  • Data: 2009-09-22 21:38:03
    Temat: Kable sieciowe w tynkach
    Od: Piotr Dworak <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,
    mam nie lada problem - jestem na etapie remontu domu i projektowalem
    sobie całą sieć komputerową. Niestety nie przewidziałem hydrauliki -
    między innymi rozmieszczenia grzejników. I tak, wyszło mi że całe 6
    kabli z różnych pokojów przechodzi mi po ścianie na której hydraulik
    wyznaczył grzejnik. Innymi słowy, zaraz za grzejnikiem, w tynkach, będą
    kable sieciowe.
    Czy jest to jakiś problem? Czy same sygnał może na tym ucierpieć, bądź
    same kable? Wyobraźcie sobie że w pokojach dokładnie za grzejnikiem, ale
    jakieś 1-2cm w ścianie lecą kable... Co z tym robić? Zrywać sieć i
    przekładać gdzie indziej? Tyle że kable już są określonej długości i
    zmusiłoby mnie to do innego rozmieszczenia routera w pokoju.

    Pozdrawiam,
    Piotr Dworak