  • 31. Data: 2015-06-23 16:52:38
    Temat: Re: KWID - samochod za 25 aparatow telefonicznych
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik napisał w wiadomości

    >tu widac bez dwoch zdan :-)
    >http://www.auto-swiat.pl/wiadomosci/zloty-volkswage
    n-touareg-dla-szejka/xc4x8

    Niekoniecznie - to ciagle tylko VW :-)
    Zeby powyzsza zasada zadzialala, musi byc auto rozpoznawalne przez
    innych jako drogie.
    Czy to po marce, czy po imponujacym wygladzie.

    Zloto jest wystarczajaco imponujace, ale ... tu malo tego zlota, i
    parkingowy niekoniecznie wie ze to zloto, a nie farba w kolorze zlotym
    :-)

    >--Ale jak niemiecki taksowkarz kupowal mercedesa, to nie dlatego zeby
    >sie pochwalic ze go stac na lepsze auto, tylko dlatego ze naprawde
    >lepsze bylo ...
    >a teraz kupuje (albo bierze w leasing) VW Tourana bo jakby wzial
    >Mietka to by musial do 67 roku zycia pracowac :-) a tak 3 latka
    >pojezdzi fura do tureckiego i nastepna bierze ...

    Kiedys bylo tak samo, wiec widac mietek cos oferowal - np niezawodna
    prace i niezniszczone wnetrze przez wiele lat.
    Pozniej widac i inne marki zaczely oferowac podobnie ... albo mietek
    przestal :-)

    >a powaznie to oczywiste ze Daimler robi ostatnio fajne auta (z
    >wyjatkiem smarka i a-klasy) niemniej w moim mniemaniu sa mocno
    >przewartosciowane i po prostu za drogie ... jednakze gdybym
    >dysponowal nadmiarem gotowki np 50-100k ojro to ciezko byloby sie
    >oprzec pokusie :-)

    Taksiarze nie dysponowali ... C-klasa aktualnie od 34k eur (180d), to
    jest chyba podobnie do wypasionego passata.
    Tylko czy tani merc jest rownie wypasiony ?

    J.

  • 32. Data: 2015-06-23 17:27:12
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

> [...]
    > Przyjezdza ... i wszyscy widza ze przyjechal Ktos.
    > I od razu sie staraja, nadskakuja, i nie traktuja jak dostawcy pizzy :-)

    I od razu też żądają wyższej ceny za cokolwiek.
    Jak kto lubi, ja tam wolę podjechać Dacią i zapłacić mniej za to samo.

  • 33. Data: 2015-06-23 19:00:48
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    > Użytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości grup

    > I od razu też żądają wyższej ceny za cokolwiek.
    > Jak kto lubi, ja tam wolę podjechać Dacią i zapłacić mniej za to samo.

    Ale wtedy nie czujesz tego splendoru bogacza. :)))

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 34. Data: 2015-06-23 19:27:49
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net> napisał w
    wiadomości grup dyskusyjnych:55899055$0$27527$6...@n...neostrad
    a.pl...

    > Ale wtedy nie czujesz tego splendoru bogacza. :)))

    Nie jestem bogaczem, więc po co mi czuć taki splendor?
    Jestem zadowolony z tego co mam i nie muszę sobie i światu nic sztucznie
    udowadniać.

  • 35. Data: 2015-06-23 22:04:39
    Od: z <...@...pl>

    http://moto.wp.pl/kat,1041463,title,BMW-530d-F11-vs-
    BMW-530d-E39-Nowe-kontra-stare,wid,17583866,wiadomos
    c.html

    tak przy okazji :-)

  • 36. Data: 2015-06-24 00:30:30
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    > Użytkownik "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net> napisał w
    > wiadomości grup
    a.pl...

    > Nie jestem bogaczem, więc po co mi czuć taki splendor?

    To już powinni wyjasnić Ci właściciele Mercedesów i innych drogich gadżetów.
    Ja też nie potrafię tego zrozumieć.

    > Jestem zadowolony z tego co mam i nie muszę sobie i światu nic sztucznie
    > udowadniać.

    Jesteś szczęśliwym człowiekiem. A taki ktoś bogaty jest nieszczęśliwy i musi
    udowadniać sobie i reszcie świata, że coś zyskał przepłacając przy zakupie
    drogiej zabawki.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 37. Data: 2015-06-24 12:38:17
    Od: p...@g...com

    --Jesteś szczęśliwym człowiekiem. A taki ktoś bogaty jest nieszczęśliwy i musi
    udowadniać sobie i reszcie świata, że coś zyskał przepłacając przy zakupie drogiej
    zabawki.

    ciekawa koncepcja :-) ale stwierdzam ze wg niej moglbym byc choc przez jakis czas
    troche nieszczesliwy ... tak na poziomie SLR :-)

    http://www.autogaleria.pl/forum/showthread.php?3217-
    McLaren-Mercedes-SLR

    P.

  • 38. Data: 2015-06-25 15:01:58
    Od: dddddddd <f...@e...com>

    W dniu 2015-06-23 o 22:04, z pisze:
    > http://moto.wp.pl/kat,1041463,title,BMW-530d-F11-vs-
    BMW-530d-E39-Nowe-kontra-stare,wid,17583866,wiadomos
    c.html

    > tak przy okazji :-)

    akurat mam e39 i pośredni model - e60. Różnica w komforcie (może za
    sprawą foteli komfort w e60) - ogromna! za te fotele oddałbym nerkę :)
    Za to zawieszenie bardziej odpowiadało mi w Audi A6 (trzyma się drogi
    praktycznie tak samo, ale jest bardziej komfortowe)
    Poza tym - huidajem nie jeździłem, ale nastoletnie e39 było dużo
    bardziej komfortowe od octavii II - dlatego octavie sprzedałem i kupiłem
    w tym czasie drugą e39
    BMW nigdy nie chciałem mieć, ale jak się przejechałem e39 (właśnie 530d)
    to innego auta kupić nie mogłem :)
    Niestety jak ktoś chce mocniejszego diesla to wyboru za dużego nie ma -
    w okolicach 200KM jeszcze coś się znajdzie, A6 C6 kończy się na 230KM, a
    w tej cenie można kupić e60 z 272KM.

    Łukasz