  • 21. Data: 2015-06-18 14:15:05
    Temat: Re: KWID - samochod za 25 aparatow telefonicznych
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    news:474c6067-3cfb-47a3-bbcd-959c133386b6@googlegrou
    ps.com...
    > --To teraz masz dylemat... Placic rocznie 8136 euro i jezdzic S500 czy
    > placic 10000-12000 rocznie i jezdzic Twingo lub i30...
    >
    > te "ab" 8136 ojro dotyczy firm ceny dla osob fizycznych sa nieco wyzsze
    >
    > --Hmm... trudna decyzja :-))
    >
    > jak ktos ma firme w DE to nie ma sie co zastanawiac ale dla osob
    > fizycznych jest to nadal stosunkowo drogie i nie pozbawione ryzyka bo przy
    > odbiorze fury np po roku firma leasingowa wyjezdza z mikroskopem i zaczyna
    > sie cyrk :-)

    Ale zdajecie sobie sprawe ze to S500 w moim przykladzie to
    byla dosyc abstrakcyjna ilustracja? Bo istota tezy bylo ze
    glupota jest pisanie ze i30 jest tanie bo to tylko 12 tys Euro
    i ze mozna go za takie tanie pieniadze co roku nowego brac.
    Pomiedzy tandetnym i30 a S500 jest jeszcze caly wachlarz
    aut gdzies posrodku... duzo lepszych od i30 za sensowne
    pieniadze, duzo mniejsze niz to co kosztuje Mercedes S500.

  • 22. Data: 2015-06-18 14:53:50
    Od: p...@g...com

    --Ale zdajecie sobie sprawe ze to S500 w moim przykladzie to byla dosyc abstrakcyjna
    ilustracja? Bo istota tezy bylo ze

    jestesmy swiadomi tej misternej prowokacji :-)

    --glupota jest pisanie ze i30 jest tanie bo to tylko 12 tys Euro i ze mozna go za
    takie tanie pieniadze co roku nowego brac.

    dla osob ktore nie maja parcia na znaczek na masce i uzywaja samochodu jako srodka
    transportu z punktu a do punktu b takie rozwiazanie moze byc atrakcyjne

    --Pomiedzy tandetnym i30 a S500 jest jeszcze caly wachlarz aut gdzies posrodku...
    duzo lepszych od i30 za sensowne pieniadze, duzo mniejsze niz to co kosztuje Mercedes
    S500.

    kazdemu wg potrzeb, jeden bedzie zadowolony w Hyundaiu a drugiego bedzie trzeslo bo
    skora syntetyczna a nie z prawdziwego zwierzaka :-)

    P.

  • 23. Data: 2015-06-20 13:56:04
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    ps.com...
> [...]
    >
    > kazdemu wg potrzeb, jeden bedzie zadowolony w Hyundaiu a drugiego bedzie
    > trzeslo bo skora syntetyczna a nie z prawdziwego zwierzaka :-)

    Twierdzac ze to tylko "parcie na znaczek" ujawniasz fakt, ze nigdy
    auta z górnej pólki nie posiadales... To nie jest tylko znaczek, zaufaj mi.

  • 24. Data: 2015-06-22 11:48:46
    Od: RD <r...@g...com1>

    W dniu 2015-06-20 o 13:56, Pszemol pisze:

    > Twierdzac ze to tylko "parcie na znaczek" ujawniasz fakt, ze nigdy
    > auta z górnej pólki nie posiadales... To nie jest tylko znaczek, zaufaj mi.

    No pewnie. To cała filozofia życia. Dokładnie jak z Apple.

  • 25. Data: 2015-06-23 05:01:48
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "RD" <r...@g...com1> wrote in message

    > No pewnie. To cała filozofia życia. Dokładnie jak z Apple.

    Nie przesadzałbym z tą filozofią życia, ale coś w tym jest z tym Apple.
    Jest to jak mercedes wśród smartfonów. Ktoś, kto jeździ hyundajem
    i kupuje smartfona za 300zł nie zrozumie o co tu chodzi...

  • 26. Data: 2015-06-23 08:18:26
    Od: p...@g...com

    --No pewnie. To cała filozofia życia. Dokładnie jak z Apple.

    no tylko bez takich :-) ktos musi kupowac japko & mietka i wierzyc ze jest wyjatkowy
    ... osobiscie zycze sobie i innym aby takich ludzi bylo jak najwiecej

    P.

  • 27. Data: 2015-06-23 11:34:04
    Od: RD <r...@g...com1>

    W dniu 2015-06-23 o 05:01, Pszemol pisze:
> [...]
    > Jest to jak mercedes wśród smartfonów. Ktoś, kto jeździ hyundajem
    > i kupuje smartfona za 300zł nie zrozumie o co tu chodzi...

    IMHO nie tędy droga, ale robi się mocno dyskusyjnie, więc sobie daruję. ;)

  • 28. Data: 2015-06-23 11:34:52
    Od: RD <r...@g...com1>

    W dniu 2015-06-23 o 08:18, p...@g...com pisze:
> [...]
    >
    > no tylko bez takich :-) ktos musi kupowac japko & mietka i wierzyc ze
    > jest wyjatkowy ... osobiscie zycze sobie i innym aby takich ludzi

    W zasadzie, to masz rację. Nie zastanowiłem się nad tym, kiedy pisałem
    poprzedni post. Życzę nam wszystkim tego samego! ;)

  • 29. Data: 2015-06-23 13:54:07
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "RD" napisał w wiadomości grup
    >IMHO nie tędy droga, ale robi się mocno dyskusyjnie, więc sobie
    >daruję. ;)

    Chyba o czym innym mowicie.
    Ze Mercedes ma nad Kwidem zalety, to jest jasne. Z Hyundaiem bym nie
    byl taki pewny, szczegolnie bez ustalenia o jakich dokladnie modelach
    mowimy.

    Za to byl kiedys na Discovery program o drogich autach, gdzie sie taki
    jeden wlasciciel wypowiadal.
    No i wyniklo z tego, ze zaleta drogiego auta jest to ... ze ono jest
    drogie.
    Przyjezdza ... i wszyscy widza ze przyjechal Ktos.
    I od razu sie staraja, nadskakuja, i nie traktuja jak dostawcy pizzy
    :-)

    Ale jak niemiecki taksowkarz kupowal mercedesa, to nie dlatego zeby
    sie pochwalic ze go stac na lepsze auto, tylko dlatego ze naprawde
    lepsze bylo ...

    J.

  • 30. Data: 2015-06-23 14:39:32
    Od: p...@g...com

    --No i wyniklo z tego, ze zaleta drogiego auta jest to ... ze ono jest
    drogie. Przyjezdza ... i wszyscy widza ze przyjechal Ktos. I od razu sie staraja,
    nadskakuja, i nie traktuja jak dostawcy pizzy :-)

    tu widac bez dwoch zdan :-)
    http://www.auto-swiat.pl/wiadomosci/zloty-volkswagen
    -touareg-dla-szejka/xc4x8

    --Ale jak niemiecki taksowkarz kupowal mercedesa, to nie dlatego zeby sie pochwalic
    ze go stac na lepsze auto, tylko dlatego ze naprawde lepsze bylo ...

    a teraz kupuje (albo bierze w leasing) VW Tourana bo jakby wzial Mietka to by musial
    do 67 roku zycia pracowac :-) a tak 3 latka pojezdzi fura do tureckiego i nastepna
    bierze ...

    a powaznie to oczywiste ze Daimler robi ostatnio fajne auta (z wyjatkiem smarka i
    a-klasy) niemniej w moim mniemaniu sa mocno przewartosciowane i po prostu za drogie
    ... jednakze gdybym dysponowal nadmiarem gotowki np 50-100k ojro to ciezko byloby sie
    oprzec pokusie :-)

    P.