  • 201. Data: 2010-06-18 08:28:46
    Temat: Re: [KTO MA RACJĘ POLICJA vs JA] Skręt w prawo na zielonej strzałce
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Sebastian Kaliszewski"
    <s...@r...this.informa.and.that.pl> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:p...@b...softax.pl...

    > To nie Ameryka. W Polsce się wyroku nie sumuje, są najwyżej okoliczności
    > obciążające.

    niestety wyrokow sie nie sumuje, ale wykroczenia jak najbardziej tak

  • 202. Data: 2010-06-18 08:29:47
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Bydlę" <b...@b...com> napisał w wiadomości grup

    > Wbiegł?

    jak mial zielone mogl nawet wpelznac ;)

  • 203. Data: 2010-06-18 10:36:53
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2010-06-17 10:02, Arek (G) pisze:

    > Kto ustalił? Świeciła się zanim wjechał na lewy pas,

    Prawda.

    > potem już jej nie
    > widział.

    Zatrzymałem się przed linią zatrzymania, i widziałem, że dalej
    się świeci. Na jakiej podstawie oceniasz, że nie widziałem
    świecącej strzałki ????

    > Tak samo nie widział czy bus nie postanowił skręcić w prawo, bo
    > z lewej nie zobaczy jego prawych kierunkowskazów.

    Jakby chciał, to by skręcał - zielona strzałka świeciła,
    pieszych nie było na skrzyżowaniu, w kierunku w którym jak
    piszesz "chciałby" skręcić nie jechał żaden inny pojazd.

    6008

  • 204. Data: 2010-06-18 10:39:23
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2010-06-16 12:14, Arek (G) pisze:

    > Przejechanie pieszego,

    Bez kozery - powiem pinciu ...

    > kolizja z busem (który może również postanowił
    > skręcić w prawo, tylko czekał aż matka z trójką dzieci przejdzie przez
    > pasy).

    I zbłądzona pielgrzymka do częstochowy ! Zapomniałeś o pielgrzymce.

    > że teraz tak mu rura zmiękła, jak odpowiednie służby, odpowiednio to
    > wyceniły.

    Taaa ... odpowiednie służby ... krawężnik z prewencji :)

    BTW , rozpisujesz się jak to mało nie zabiłem 123 000 osób, i że
    winienem odpowiedzieć za zbrodnię ludobójstwa etc. a ani razu
    nie wskazałeś podstawy prawnej, która zabraniałaby mi skręcić na
    zielonej strzałce (mimo, że skręcałem popełniając wykroczenie
    polegające na tym, że zignorowałem oznakowanie poziome).

    6008

  • 205. Data: 2010-06-18 10:40:03
    Temat: Re: Skręt w prawo na zielonej strzałce
    Od: "Kub@" <k...@p...onet.pl>

    > Bo?
    Bo był na pasie do skrętu w lewo?

  • 206. Data: 2010-06-18 10:43:54
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2010-06-16 19:49, JanuSz pisze:

    > Ale autor wątku dokładnie tak zrobił...

    Tak ?

    > Nie pisze, że sygnalizował skręt
    > w prawo, a jednak skręcił, na dodatek z niewłaściwego pasa.

    Nie pisałem, że sygnalizowałem, bo to oczywiste, że
    sygnalizowałem. Jestem wyposażony w pakiet "kierunkowskazy".

    Pisałem również, że jestem świadomy wykroczenia drogowego,
    którego się dopuściłem, to jest skręcenie w prawo z pasa
    przeznaczonego do jazdy w lewo. Byłem ciekawy, czy znajdzie się
    ktoś na pmsie, który przytoczyłby rozsądne argumenty (z zakresu
    prawa drogowego), wskazujące na to, że skręcenie na zielonej
    strzałce było również wykroczeniem, co sugerowały pały z prewencji.

    Nie jest także tak, jak ktoś naskrobał, że się nad sobą użalam.
    Nie użalam się, popełniłem wykroczenie, i biorę i punkty, i kasę
    na klatę - nie dam sobie jednak wciskać, że popełniłem
    wykroczenie więcej, niż popełniłem. Jak na razie przyglądając
    się dyskusji - nikt nie jest w stanie poprzeć argumentami
    policmajstrów, a jedynie wszyscy pięknie pokrzykują jakim to
    jestem cwaniakiem. W zasadzie spodziewałem się, ale w to mi graj
    ... lubię jak sfora ujada ;)

    6008

  • 207. Data: 2010-06-18 10:45:14
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Kub@" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Bo był na pasie do skrętu w lewo?

    Kiedy?
    W trakcie omijania przeszkody?
    Chodnikiem miał ją omijać?

  • 208. Data: 2010-06-18 10:47:12
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2010-06-16 17:26, WS pisze:

    > Zakazu zabraniajacego przejechac osobie chcacej skrecic w prawo za S-2
    > z zapalonym czerwonym i zapalona strzalka w prawo (po zatrzymaniu sie
    > przed i upewnieniu, ze nic nie jedzie/nikt nie przechodzi przez
    > pasy...)

    No ja też ciągle czekam ;/

    6008

  • 209. Data: 2010-06-18 10:48:51
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2010-06-16 20:46, Artur Maśląg pisze:

    > Nie pierwszy raz :) SP ma już sporą historię w zakresie swych burackich
    > dokonań :)

    Nie dostrzegłem uzasadnienia teorii, że mandat należał się
    również za strzałkę. Ja wykazałem się buractwem, Ty Maśląg wykaż
    się merytorycznym rozwiązaniem pokazującym, że skręcenie w
    prawo na zielonej strzałce jest wykroczeniem.

    6008

  • 210. Data: 2010-06-18 10:54:16
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2010-06-16 09:49, krzysiek82 pisze:
    > Przyjąć mandat grzecznie przeprosić wyrazić skruchę i już więcej tak nie
    > robić. Tyle w temacie.

    Mandat nie przyjęty. Sprawa do sądu. Jeśli w każdej instancji
    przegram, wyrażę skruchę i autorytatywnie stwierdzę na grupie,
    że jestem pi*dą.

    Jeśli zaś zostanę przez sąd uniewinniony z tego jednego
    wykroczenia - autorytatywnie stwierdzę, że Ty i tobie podobnie
    twierdzący są systematycznymi pi*dami na drodze :)

    BTW, jak już wymieniliśmy się grzecznościami - poprzesz swoją
    wypowiedź siakimś przepisem ? Orzecznictwem ? Cokolwiek ...

    6008