  • 1. Data: 2010-09-22 07:23:15
    Temat: KGKU900 była karta pamięci w zestawie czy nie?
    Od: z <z...@g...pl>

    Już drugi sprzedawca twierdzi że LGKU990 (bez i na końcu)
    dostał bez 2 G karty pamięci. Jeden z Orange a drugi też polski ale nie
    wiem od jakiego operatora.
    Czy to prawda czy ściemnianie?
    Z tego co wiem KU990i było bez karty, rysika i kabla usb.

  • 2. Data: 2010-09-22 08:05:53
    Temat: Re: KGKU900 była karta pamięci w zestawie czy nie?
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "z" napisał:

    > Już drugi sprzedawca twierdzi że LGKU990 (bez i na końcu)
    > dostał bez 2 G karty pamięci. Jeden z Orange a drugi też polski
    > ale nie wiem od jakiego operatora.

    Te sprzedawane w PLAY były bez karty pamięci, ale za drobne 29 zł można było
    na miejscu dokupić 2-gigabajtową.

    > Czy to prawda czy ściemnianie?

    Za przeproszeniem - Allegro ;->

    > Z tego co wiem KU990i było bez karty, rysika i kabla usb.

    I bez słuchawek.

    JoteR

  • 3. Data: 2010-09-22 09:55:31
    Od: z <z...@g...pl>

    JoteR pisze:

    > Za przeproszeniem - Allegro ;->

    Nie komis. Egzemplarz dobrze zachowany z całym kompletem akcesoriów a
    kartę wcięło. :-(
    Jakiej firmy kupować kartę do niego?
    Czy warto naklejać folię ochronną na ekran? Jest w dobrym stanie ale czy
    to nie wpłynie na czułość?

  • 4. Data: 2010-09-22 11:58:28
    Od: Adramelech <a...@t...nie.ma>

    z <z...@g...pl> Odpowiedz na news:i7cjqn$l8h$1@inews.gazeta.pl:

    > Nie komis. Egzemplarz dobrze zachowany z całym kompletem akcesoriów a
    > kartę wcięło. :-(
    > Jakiej firmy kupować kartę do niego?

    Obojętnie.

    > Czy warto naklejać folię ochronną na ekran? Jest w dobrym stanie ale czy
    > to nie wpłynie na czułość?

    Warto, to ekran oporowy, łatwo się rysuje. Wpłynie, ale w nieodczuwalny.

    Piotr Sobolewski
    adramel.cba.pl - portfolio 3d

  • 5. Data: 2010-09-22 15:01:12
    Od: Kotlecik Mielony <m...@m...mail2>

    W dniu 2010-09-22 09:23, z pisze:
> [...]
    > wiem od jakiego operatora.
    > Czy to prawda czy ściemnianie?
    > Z tego co wiem KU990i było bez karty, rysika i kabla usb.

    przy ku990i jest gowno tylko ladowarka, ani kabla usb ani sluchawek.
    Kpina po prostu. A komentarze przy telefonie pochodza z popzrdeniego
    modelu (w orange na stronie) dlatego w blad wprowadzaja jak ludzie tam
    pisza ze w zestawie byly sluchawki

    --
    http://program.do.wystawiania.faktur.dumpingowiec.pl - rewelacja !
    http://program.do.fakturowania.dumpingowiec.pl

  • 6. Data: 2010-09-22 15:04:01
    Od: Kotlecik Mielony <m...@m...mail2>

    W dniu 2010-09-22 11:55, z pisze:

    > Nie komis. Egzemplarz dobrze zachowany z całym kompletem akcesoriów a
    > kartę wcięło. :-(
    > Jakiej firmy kupować kartę do niego?
    > Czy warto naklejać folię ochronną na ekran?

    nie warto jezeli nie zamierzasz korzystac z rysika i pisma recznego
    Wiekszosc rzeczy robi sie przekrecajac z tylu przy aparacie pokretlo
    ktore sluzy do zblizen. W sofcie po za aparatem robi za scrolla .
    Genialne. Bez tego telefon byly dupny nie wyobrzam sobie przewijania
    ekraniu recznie np przy posiadaniu kilku dziesieciu utworow mp3.

    pozdrawiam

  • 7. Data: 2010-09-22 15:11:34
    Od: ALEX <j...@g...pl>

    W dniu 22-09-10 17:04, Kotlecik Mielony pisze:

> [...]
    > Genialne. Bez tego telefon byly dupny nie wyobrzam sobie przewijania
    > ekraniu recznie np przy posiadaniu kilku dziesieciu utworow mp3.

    S60v5 nie widziałeś.

    --
    ALEX Templar

  • 8. Data: 2010-09-26 17:28:23
    Od: z <z...@g...pl>

    Sorry za odświeżanie tematu.
    Zanosi się będę jakiś czas "maltretował" ten telefon.
    Dlatego mam pytanie do znawców.
    Jakim programem przekompresować pliki mp3 (hurtowo całe katalogi)
    łącznie z potraktowaniem ich korektorem graficznym? Chyba się nie
    przyzwyczaję do braku korektora.
    Oprócz tego dźwięk jest dla mnie za głośny. A może tylko pierwsza kreska
    głośności jest za wysoko.
    I jeszcze odnośnie divx. 1 teledysk na 10 jakie sprawdzałem dał się
    odtworzyć. Jakim programem najlepiej przekompresować pliki?
    Albo inaczej
    Z jakimi ustawieniami nagrywać programy z tv (AverTvStudio303) żeby z
    marszu odtwarzane były na tym telefonie.
    Może już ktoś przerabiał takie zagadnienia?

    PS. Do tej pory używałem lame do zmniejszania wielkości plików. Dobrałem
    sobie wystarczającą jakość przy minimalnym pliku. Gdyby udało się dodać
    do tego ustawienia korektora to byłaby bomba.

  • 9. Data: 2010-09-27 16:42:14
    Od: Kotlet z karkówki <m...@m...maill>

    W dniu 2010-09-26 19:28, z pisze:
> [...]
    > sobie wystarczającą jakość przy minimalnym pliku. Gdyby udało się dodać
    > do tego ustawienia korektora to byłaby bomba.

    co to jest ten korektor
    ?

  • 10. Data: 2010-09-27 18:42:55
    Od: z <z...@g...pl>

    Kotlet z karkówki pisze:

    > co to jest ten korektor

    "Korektor graficzny, equalizer służy do zmiany wartości natężenia
    dźwięku dla poszczególnych częstotliwości. Można w ten sposób uzyskać
    głośniejsze lub cichsze tony wysokie, średnie lub niskie. Ma to za
    zadanie skorygowanie barwy dźwięku. "