  • 1. Data: 2014-09-04 13:27:50
    Temat: Jeżeli ktoś potrzebuje przyzwoitego zewnętrznego dysku
    Od: Konspirator <x...@g...com>

    To w Biedrze jest taka Tośka za 179 zł: http://kut.as/Tosia-500GB
    Dziś kupiłem, podłączyłem, działa. Prędkości ładne (jeszcze takich nie
    miałem na zewnętrznych (bo USB 2.0), a mam już dwa).
    http://www.biedronka.pl/pl/product,id,2483,name,dysk
    -zewnetrzny-toshiba-500-gb
    W Vobisie jest za 175 zł (paczkomat gratis, inaczej + 16 zł za
    przesyłkę), ale w Biedrze mają bardzo fajne podejście do gwarancji:
    - Zepsuł się? Niestety nie mamy na wymianę, więc zwrócimy pieniądze.
    Grunt, to zachować paragon. Dodam jeszcze, choć to chyba bez większego
    znaczenia, że wyprodukowany na Filipinach a nie w Chinach.

    --